Og gavekortene går til….

Line S, Signe og Aurora!

Dere tre ble trukket ut ved hjelp av min fantastisk oppfinnsomme kjæreste som på spørsmål om å velge tre tall mellom 1 og 29 svarte 6, 12 og 18……. 🙂

Signe, du får rimelig straks et lite gavekort fra ACW i mailboksen din (aller først må du fortelle meg hvor i all verden jeg finner gavekort på ACW eller iHerb, for je kunne ikke finne det…), mens Line og Aurora skal få en mulighet til å ønske seg en nettbutikk. Tar det for lang tid velger jeg en av mine favoritter, så det gjelder å være rask. Rop ut! 😉
Og dere, jeg håper dere har forståelse for at det ikke er snakk om enorme summer, jeg er jo tross alt student…. Bare se her!


Mitt aller første og helt egne eksemplar av lovsamlina vår, det er nesten som det kribler litt bare av tanken!


Og over til noe viktigere…

Tusen, tusen, tusen takk, kjæreste fineste og godeste alle! Dere har skrevet så mye fint og betryggende og kjærlig til meg at jeg blir helt… helt…. Mør, nesten! Heldigvis har jeg det helt, helt fantastisk, men vit at kommentarene har hjulpet meg mye bare nå – og hadde nok vært til enda mer hjelp om jeg hadde slitt her nede!

Dere er så fine ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

(Og ja, jeg har det altså helt superfantastisk! Jeg overlevde fadderuka både med æren i behold og med morsomme minner, og jeg er generelt storfornøyd med det meste! Nå har i tillegg Jonas kommet på besøk og det gjør jo ikke akkurat ting verre ♥ Håper dere har det like fint som meg, for det fortjener dere!)

Når det gjelder blogging kommer jeg neppe superhardt tilbake nå helt med en gang, men jeg skal bli flinkere til å snike inn et og annet innlegg innimellom! Skal også bli flinkere til å oppdatere ikke-sminke-bloggen, så om noen av dere vil følge meg dere er dere altså hjertelig velkomne!

Stor klem ♥

15 Responses to Og gavekortene går til….

  1. Aurora says:

    Wow, tusen takk! Ikke forventet, men ganske så morsomt. Godt å høre alt er bra som ny i Trondheim! Selv forlater jeg bartebyen om tre dager til fordel for østlandet og etterhvert Afrika – så du får nyte trønderlivet for meg i år! 🙂 Helt ærlig kunne jeg gjerne tenkt meg et gavekort hos Sigma eller Sleek (jeg sikler som en liten unge på Sunset-paletten deres). Masse lykke til videre med studier og «nytt» liv! Gleder meg til å følge med videre på hvordan det går 🙂

    • Så spennende!! 😀 Hva skal du i Afrika?
      Og jada, skal nyte livet så godt jeg bare kan, jeg! Du skal ha tusen takk for lykkønskinger forresten, jeg velger å spare dem litt til lengre utpå året når jeg får bruk for dem – for det gjør jeg nok garantert!

      Skal få sendt deg gavekort i morgen formiddag 🙂

      • Aurora says:

        Jeg skal jobbe på barnehjem i Uganda, og være med på å gi barn som er rammet av HIV/Aids-problematikken i Uganda en god start på livet 🙂 godt å få bruke litt tid av livet på å hjelpe andre før jeg hopper løs på studier og blir oppslukt av forpliktelser her i Norge. Så det blir litt av en overgang – men jeg gleder meg noe enormt.

      • Så fantastisk!! Det blir nok garantert rimelig overvelmende, men også en vanvittig fin opplevelse å ta med videre! Gleder meg til å få lese om det på bloggen? 🙂

      • Aurora says:

        Hehe, skal ikke se bort i fra at bloggen blir litt mye Afrika etterhvert, nei 🙂

  2. Karina says:

    Må innrømme at hjertet mitt sprutblør av misunnelse akkurat nå, heldige Tone med kjærestebesøk! Kos dere ! 😀 ps: Endelig kom det nytt innlegg! Hadde nesten mistet håpet, faktisk..

  3. Jannicke says:

    Jeg blir så glad hver gang jeg går inn på bloglovin og ser at du har oppdatert bloggen din. Du må registrere den andre bloggen din på bloglovin også 😉
    Og så fint å høre at studiestart, flytting og fadderuke har gått bra!
    Jeg vet jeg har spurt deg før, men hva var det du skulle studere igjen og på hvilken skole?

    • Haha, så søt du er! Den andre bloggen er registrert den, altså, finner du den ikke? Søk på toneanes.wordpress.com så skal du finne den 🙂

      Og ja, jeg er selvfølgelig også superfornøyd med det! Jeg går 1. avdeling Jus hos Folkeuniversitet, faktisk. Tenker å skrive mer om det på den andre bloggen om du er interessert i å følge med, rett og slett for å holde den overfladiske bloggen min overfladisk 🙂

  4. Line S says:

    Wow wow, takk til Jonas og heldige meg!
    Jeg sender deg en mail Tone.
    Tusen takk 🙂

    Lykke til videre med jussen.

  5. Lykke til med studentlivet Tone 🙂

  6. Signe says:

    Å så gøy å vinne 😀 Jeg ønsker meg et gavekort fra cherryculture.com i stedet 😀

Legg igjen en kommentar

