Et lite livstegn

Hei dere!

Nå har jeg kommet meg til Trondheim og begynt å komme i orden. Det er fryktelig greit å ha gulvplass og et begynnende system, men enda er det mye liv som kommer i veien for skjønnhetsblogginga i tida framover. Jeg ville likevel bare gi beskjed om at jeg har kommet frem og er i live, og også fortelle at om noen av dere ønsker å følge litt med på hva jeg gjør når jeg ikke kjøper, bruker, vurderer eller drømmer om sminke er det mulig å gjøre HER. Jeg oppdaterer neppe så fryktelig ofte der heller fremover, men litt info må nesten de der hjemme få!

Jeg vil også si tusen takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg, jeg har lest dem alle (opptil flere ganger) men vil vente med å svare på dem til jeg har ordentlig med tid.

Vi snakkes snart!

Stor klem,
Tone

9 Responses to Et lite livstegn

  1. Mette says:

    Lykke til på første skoledag 🙂

  2. Line S says:

    Så bra at du har kommet på plass. Lykke til i ny by:)
    Jeg begynner på jobb etter ferien i dag. Tøft å stå opp kl seks, men det kommer seg vel ut over i uka.

    Nyt livet som student! Det er gøy!!
    Klem

  3. Renate says:

    Lykke til med studenttilværelsen 🙂 Og man trenger ikke å ta det helt ut i fadderuka, det har aldri jeg gjort, hehe.

  4. Shamini says:

    Hurra! 🙂 Jeg er forøvrig enig med Renate, man kan ta det helt kult i fadderuka. 🙂

  5. Helene says:

    Oi, så spennende 🙂 Masse lykke til i Trondheim 🙂

  6. Marie says:

    Sv: Jeg la øyeskyggen som en vanlig liner først, og deretter gikk jeg over med kosten som hadde bittelitt Mixing Liquid fra Make Up Store på seg, sånn at den skulle sitte ordentlig og bli ordentlig kremete og shiny, og for at den ikke skal sverte av ellers på øyelokket 🙂 Pleier å gjøre det hver gang jeg bare bruker en øyeskygge som liner 🙂

  7. SV: Skjønner hva du mener. I fare for å høres kjip ut, så kan jeg ikke vente til fadderuka er overstått.

  8. Klatten says:

    Kos deg masse og utforsk alt =D ❤

  9. Maria says:

    Hei! Spurte Nora (Wickedmango.net) om ho hadde testet green people produkter og da sa ho at jeg burde spørre deg:-) Så nå spør jeg deg, hva synes du om disse produktene ? 🙂

Legg igjen en kommentar

