«Jeg tar bloggfri for å flytte»-give away

Tiden er inne…. Om få dager skal jeg flytte fra min fantastiske og romslige loftstue hjemme hos kjære mor i kjære hjemby – til en hybel på tolv kvadrat i veldig fine men altfor ukjente studentby. Det blir veldig skummelt og veldig spennende, og siden jeg er verdens mest ineffektive pakker tar jeg meg helt fri fra alt de siste dagene for å få unnagjort alt som må gjøres før turen går sørover til Trondheim og Folkeuniversitetet.

I den anledning, for å kjøpe meg litt bloggfri med god samvittighet liksom, tenkte jeg å gi vekk et par gavekort til noen av dere fine lesere. For å være med i trekningen holder det å legge igjen en oppmuntrende kommentar hvor du forteller meg hvor bra jeg kommer til å få det og at jeg ikke trenger å bekymre meg…. I tillegg må du gjerne fortelle meg hvilken butikk du ønsker deg gavekort fra!

Trekker vinnerne så snart jeg har kommet meg i orden og jeg føler roen har senket seg i meg! (Kjenner jeg meg selv rett kan det ta et halvt års tid, men om det er tilfelle skal jeg selvsagt tvinge meg selv til å trekke tidligere ;))

God helg og skolestart og jobbstart og ferie og sommer etc.!
Snakkes snart 🙂

29 Responses to «Jeg tar bloggfri for å flytte»-give away

  1. Shamini says:

    Kommer du hit til Trondheim? Så koselig! 😀 Lykke til med flyttingen, og ikke minst med ny livssituasjon. Du kommer helt sikkert til å trives her, Trondheim er en flott by. 🙂 Bare for å understreke det, så sier jeg ikke dette for å få gavekort – så du trenger ikke ta meg med i trekningen din. 😉

  2. Heidrun says:

    Du kommer til å storkose deg. Har bodd i Trondheim i snart 32 år og det er en super by med et veldig bra sosialt studiemiljø. Gled deg til kaffe på Choco Boco, hamburger på Ramp, konserter på Samfundet og en hel masse hyggelige folk. Velkommen til oss 🙂

  3. Lykke til med flyttingen og studentlivet. Du kommer nokk til å trives, men skjønner det er skummelt i begynnelsen, men det blir nokk bedre etter hvert 🙂

    Jeg vil ha gavekort hos enten Cherry Culture, beautybay eller Sigma….

    Lykke til igjen Tone :d

  4. NML says:

    Åh, det er morsomt å flytte inn i ny leilighet! Selvsagt er det ikke det å bære inn, ut, opp og ned flyttelass som er moro, men å plassere ting rundt omkring i den nye leiligheten! Gardiner, bord, se at ting tar form! Det er deilig å sette seg i sofaen og kjenne følelsen av at det kommer til å bli riktig så trivelig! I hvertfall synes jeg sånne ting er morsomme, og jeg har flyttet 4 ganger på 3 år. Lykke til med ny by, ny bolig, nye studier og «nytt» liv!

  5. Nora says:

    Det blir vel ikke noe problem å flytte? 🙂 Dessuten så er ikke 12 kvadratmeter så lite. Jeg bodde på 5,2 inni Oslo, og jeg fikk plass til all sminken min (det er jo det som faktisk betyr noe 😛 )

  6. Line S says:

    Lykke til Tone! Jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempefint. Trondheim er byen jeg ville bodd i her i Norge hvis jeg skulle flyttet fra Oslo. Der kommer du til å få det kjempefint!
    Gleder meg til du blogger igjen, liker bloggen din!
    Klem til deg

  7. Renate says:

    Du kommer til å få det supert her i Trondheim 🙂 En kjempeflott by å bo i. Om du er i humør til god kaffe, kakao eller shopping, så kan jeg mer enn gjerne guide deg. Og helt gratis, uten gavekort 😉

  8. Maria Amanda says:

    Hei Tone! Lykke til! Trondheim er jo en fin by! Du kommer nok til og elske Trondheim! Jeg vedder på at du kommer til og få det kjempefint der! Det er vel kanskje litt uvant og skummelt i begynnelsen men etter hvert går det sikkert «Smooth» med stundentlivet! Og du kommer sikkert til og få det kjempefint der du skal bo! Også har de jo Mac der! hehe, du liker vel Mac? du som er så flink med sminke? :)! Bare gled deg! Gleeeed deg. Du kommer helt sikkert til og få mange nye venner oxo!
    Klem og Lykke til, Maria 11 år Mosjøen ❤
    Ps. Vil mer en gjerne at du overrasker meg med gavekortet, hvis jeg vinner da 🙂

  9. Sarah says:

    du kommer til å gjøre det STORT! og ikke minst med de fantastiske gule vottan du har fått, da kommer du dæ igjennom en tung og mørk høst/vinter uten nån problem! glede mæ til å komme å besøke dæ og de fantastiske 12 kvadratan dine :)) gleede mæ til å få høre etterhvert kordan det går på skoln.. om kor vanskeli du syns det e (og kor lett det plutselig blei når du først førsto) nåkka du e suuperflink på 😉 du har ikke nåkka anna å bekymre dæ over, anna enn at det sug å være fri førr plaster når du først treng det.. (æ må førresten få adressen din når du flytte…..;) ) og førresten, så ønske æ mæ et gavekort på sengeplass, og en pakke nudla, til æ kommer på besøk til dæ 😀 masse gla i Tone! du kommer til og klare dæ kjempe fint;)

  10. Martina says:

    Lykke til med flyttingen, Tone 🙂 Blir sikkert kjempe ålreit å komme til et nytt, stort sted 🙂 Jeg tror studentlivet er kjempegøy! 🙂

    Ps: Hvis jeg skulle vinne så kunne jeg tenke meg gavekort på Sigma eller Beautybay. :p

  11. Insouciant says:

    Jeg kjenner ikke en sjel som ikke har stortrivdes som student i Trondheim! Har inntrykk av at det miljøet er så inkluderende og godt at alle har sin livs beste tid der. En venninne av meg pådro seg eg unødvendig høyt studielån fordi hun ikke klarte å forlate det miljøet før hun til slutt ikke fikk «lov» å studere mer av Lånekassen :-).

    Klart det er spennende, men nye eventyr skal være det ;-).

  12. Signe says:

    Det kommer til å gå bra! Elsk hybellivet. Jeg flytta på hybel 16 år gammel og det første jeg gjorde var å ha fest. Anbefales ikke 😉
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg gavekort fra iHerb eller acw 😀

  13. Marlene says:

    Så morsomt at du skal flytte 🙂 Det er utrolig morsomt å studere og man må for all del ta vare på den tiden man har som student. Det er fantastisk koselig å flytte for seg selv og det er utrolig artig å møte nye mennesker! Student tida flyr så raskt av sted, men tida går jo tross alt fort når man har det artig :):) Lykke til! 😀

  14. Det er utrolig bra å flytte for seg selv 🙂 Jeg flyttet ikke for meg selv, men jeg flyttet til kjæresten når jeg var 16 år. Det var et stort skritt for meg. Jeg var mye alene ettersom kjæresten jobbet mye overtid.
    Du kommer til å få det kjempe fint i en leilighet til kommer til å elske. Du kommer til å kunne innrede det akkurat slik du vil, og du kan gjøre alt du selv vil, til enhver tid. Det er utrolig deilig å komme seg litt vekk for seg selv 🙂
    Jeg vil gjerne ønske deg masse lykke til med flyttingen, innredningen og lykke til med å bo alene. Du kommer til å stortrives!
    Jeg ønsker meg gavekort til makestyle, coverbrands eller cherryculture, ettersom jeg skal stå brud til neste sommer, vil jeg se pen ut med god sminke 🙂

  15. hannemoerch says:

    Klart du bi å fiks dæ heilt fint, Tone! Når e klar dæ, så klar i aille faill du dæ. Når du først bi færdi mæ følelsn a at aillt egentle sug å du kun vil heim (been there, done that, e egentle dar einno, sjøl om e så å sei bor tel ho Marit å’n Øystein), så bi aillt bære bra å du mærkæ korr spennanes dæ faktisk e! Å då bynn tiæ å gå dritfort, åsså har du plutsele juleferie å kainn va heime læææænge!:D Dæ e pritti genialt!

    Dæssutn e Trondheim værdns bæste studentby! Ha einno ikke fått tæstæ ut nån fleire, men dæ træng e ikke heller, førr e e sekker i min sak;) Så du bi å stortrives, rætt å slætt! Bære va fårberedt på at dæ kjæm litt ætterkvart, dæ e ikke dritkult i bynnelsn når mainn nættopp ha fløttæ. Men dæ bi så vanvitti mye beire ætter ei stuinn:)

    E gledæ me tel å hør korsn du har dæ om nån veke, når teng ha gått se litt tel:) Åsså gledæ e me tel å kåm på besøk ein eiller ainnæ gång!:)

    Luvju, klæm frå Stavanger!

  16. Klatten says:

    Skulle heller hatt deg enda litt mer sørover og litt mot vest, men som halvt trønder selv, kan jeg slå meg til ro med Trondheim som din valgte studentby!
    Du kommer til å få det supert, det er det jo ingen tvil om. You trust me, don’t you?! 😉

  17. Mette says:

    Trondheim er en fantastisk by, tror du kommer til å få det kjempebra! Og er deilig å bo for seg sjøl, da kan du gjøre akkurat som du vil! Studentlivet er herlig 🙂

  18. Aurora says:

    Velkommen til Trondheim! 🙂 Jeg er helt sikker på at du kommer til å stortrives, det finnes nemlig ingen by i Norge som når opp til Trondheims standard (hvertfall ikke på studentfronten). Kaffe på dromedar, kebab på sesam og burger på Graffi. For ikke å glemme alt av restauranter og kaféer solsiden har å by på… Forholdsvis liten by, men med mange muligheter! Lykke til med flyttingen – og gjerne oppdater oss på hvordan jusstudiet er! (jeg begynner mest sannsynlig på jus selv neste høst i Bergen, så hadde vært spennende med litt oppdateringer på hvordan det er oppi alt sminkerelatert 🙂 ).

  19. Signe says:

    Gleder meg til du begynner å blogge igjen!

  20. Anne says:

    Du kommer til å få det supert i Trondheim, jeg har bodd her i 2 år nå og stortrives 🙂

  21. Karina says:

    Du kjæm tel å få dæ helt fantastisk Tone, førr du e ei fantastisk jentæ, å e ser ingen grunn tel at ei fantastisk jentæ ikke ska ha dæ bra! Ergo; ingen bekymring. Lykke tel! 🙂 (+ Du kan jo godt de mæ at du e bære ca5timæ togreise unna heime, e derimot….) Hihi 🙂 Gla i de!

  22. Monica S says:

    Som trønder kan jeg ikke si annet enn at Trondheim er en herlig by, stor nok men ikke for stor. Har selv studert der et år + vært der 100 ganger, og det er en herlig studentby. Du kommer til å få mange venner, flotte minner, og mye ny sminke. 😉 Gleder meg forresten til oppdateringer fra bartebyen!

    Gavekort fra Feel Unique hadde gjort meg veldig glad. 😉 hihi

  23. Jannicke says:

    Velkommen hit til Trondheim! Både spennende og skummelt å flytte til en helt ny by, men jeg er sikker på at du kommer til å trives kjempebra her. Studentmiljøet er jo veldig bra, og selv mener jeg at byen er akkurat passe stor. Den er ikke så stor at man forsvinner, men ikke så liten at alle vet hvem du er heller. Perfekt 🙂

  24. Marie says:

    Trondheim, åh, jeg har så lyst til å flytte jeg og! Håper du kommer til å trives kjempebra (det tviler jeg ikke på), Trondheim er jo en SÅ fin by! De har MAC der til og med 🙂 Hehe.
    Sv: Enig med deg, men tipper jeg kommer til å ha en Orgasm-periode (haha), der jeg elsker den, forhåpentligvis! Turkish Delight ER fantastisk!!

  25. Maria says:

    Lykke til med flyttingen! For håpe du trives!

  26. Mari says:

    Hei Tone:) Du kommer sikkert til å stor kose deg der oppe:) student miljøet er veldig bra der, i følge mange veninner. ønsker selv å flytte der opp en gang!

    Byen er veldig fin og mange muligheter og finne på mye gøy:) Du kommer til å bli kjent me mange herlige mennesker fra hele norge vil jeg tro:) kos deg!

    Lykke til med flyttingen.

    gavekort fra beautybay.com hadde ikke gjort meg noe^^

    klem

  27. Elise says:

    Jeg har flyttet til 5 forskjellige byer på to kontinenter, for det meste uten å kjenne en eneste person dit jeg flyttet, og det har gått helt fint. Det er skummelt, men jo færre man kjenner jo enklere blir det å få nye gode venner. Folk som er i samme situasjon sånn bonder lett og kan fort bli som familie. Dessuten blir man en sterkere og mer utadvent utgave av seg selv, og man lærer å bry seg mindre om hva andre mener og tenker. Lykke til, det kommer til å gå kjempebra! 🙂

  28. Ida says:

    Det går sikkert helt bra! 😀 Gled deg til du får treffe din mor! I tillegg er det sikkert en fin leilighet, og du får sikkert god plass. Det er alltid spennende med noe nytt (akkurat som du blir glad for ny sminke xD), ny by og nye muligheter. 🙂
    Se på de positive sidene. 🙂

    Det hadde vært veeldig fint med gavekort fra MAC! 🙂 Hvis ikke det går, kanskje Make up store, og hvis ikke det går kanskje en neglelakkside hvis det finnes gavekort der. .

  29. Astrid H says:

    Jeg ville gjerne hatt et gavekort fra feelunique eller beautybay 🙂 Eller kanskje everydayminerals 😛 Lykke til med flytting 🙂

Legg igjen en kommentar

