To ting jeg lurer på

1. Når begynte FeelUnique å bruke PayPal og HVORFOR HAR INGEN FORTALT MEG DET FØR???!

2. Hvordan holder dere styr på bloggene dere leser? Selv bruker jeg BlogLovin’, men vet at mange også (spesielt i utlandet) bruker Google Friend Connect. RSS-feeds er også et alternativ, hva foretrekker dere?

27 Responses to To ting jeg lurer på

  1. Inger Marie says:

    jeg bruker rss gjennom google reader og er veldig fornøyd med det 🙂

  2. Renate says:

    1. Jeg lurer på det samme!

    2. Jeg bruker Bloglovin’ 🙂

  3. Line S says:

    Bloglovin bruker jeg også.

  4. Sunniva says:

    Har de begynt med paypal? Whaat?! Det har jeg ikke fått med meg.

    Jeg bruker bloglovin.

  5. Shamini says:

    Jeg bruker ikke Bloglovin’, men siden jeg bruker Firefox la jeg inn en add-on der som heter: «Speed Dial», og har alle bloggene jeg leser der. 🙂

  6. Nora says:

    1. For 3-4 uker siden? Husker ikke om jeg fikk mail eller om jeg så det på twitter/facebook 😛
    2. Bloglovin er eeeeelsk! ❤ Skjønner ikke hvorfor jeg skal bruke noe annet, Bloglovin er jo perfekt!

  7. ingrid says:

    bloglovin for alltid! 😀 ❤

  8. 1. hahaha det fikk jeg med meg for lenge siden 😛 eller en gang før i sommer iallefall 🙂

  9. Har fått med meg det, men akkurat nå er eg litt sur på dem. Pakken min ble sendt 15.juli, og er enda ikke kommet frem. Første gang eg har problemer med dem – det har jo blitt noen pakker etterhvert :p De andre pakkene har kommet frem etter ca en ukes tid. Arrgh…

    Bruker bloglovin, også har eg noen i sidebaren på bloggen min 😉

    • Shamini says:

      Om pakken din ble sendt 15. juli, så er det neppe FeelUnique sin feil at du ikke har mottatt den enda. Posten derimot? De har en ekkel tendens til å suge hardt. 😦 Håper de får somla den fram til deg snart!

  10. Monica S says:

    Jeg fikk vel mail for ca en måned siden tror jeg. Brukte paypal når jeg bestilte fra dem i går 🙂 Jeg bruker bloglovin, veldig fornøyd med det 🙂

    • Æsj, jeg må ha gått glipp av den der mailen altså, for jeg får jo nyhetsbrev til vanlig….. Jaja, det var uansett på tide! Jeg brukte også PayPal da jeg bestilte ny MD-rens i går, og ble gledelig overrasket over muligheten 🙂

  11. Signe says:

    Jeg legger alle bloggene jeg leser i ei mappe i safari 😀 Har du forresten trukket vinneren av konkurransen? 🙂

  12. Maiken says:

    Jeg er bokmerkenerd, og har en egen mappe som heter «Blogger». :p

  13. Mette says:

    ❤ Bloglovin! Er genialt jo 🙂

  14. Bruker også bloglovin å syns det er ganske så greit 🙂 så fint at FU har fått paypal, genial betalingsmetode 😀

Legg igjen en kommentar

