Jeg heter Tone, og har et is-problem

Denne boksen er halvtom/halvfull – og min tredje siden torsdag……… Tenk så pen jeg har vært i helga!

20110807-122813.jpg
(Første innlegg fra iPhone, forresten!)

13 Responses to Jeg heter Tone, og har et is-problem

  1. Line S says:

    Mmm, is. Har ikke smakt denne typen, men siden du har spist tre bokser siden torsdag så regner jeg med at du anbefaler denne…

  2. NML says:

    Må. Ha. Lakris-is. *jungelbrøl*

  3. Nora says:

    Hei Tone! Jeg har vært der selv, da med Häagen-Dazs Chocolate Chip Cookie Dough. Men man kommer igjennom det! Vær sterk, jeg har troa på deg 😉

  4. Marie says:

    Lakris-is er så fantastisk godt!

  5. Renate says:

    Hehe, du er nå søt da 🙂

  6. Monica S says:

    Sweetie! Jeg må bare le. Skulle ønske jeg kunne nyte masse is, men jeg har kuttet ut godteri. Holdt en uke nå. 😉

    • Is er jo ikke godteri, da, det vet jo alle! (Og jeg har forøvrig vært på slankern siden i mars, og vært generelt flink, så denne sprekken (les: lykkerusen) orker jeg ikke en gang ha dårlig samvittighet over :D)

  7. you and me both ! 😀 Jeg ELSKER is og er helkta på Ben & Jerry cookie dough ❤

  8. Marlene says:

    Den isen der er virkelig kongegooo!

Legg igjen en kommentar

