PIP: NARS Pure Matte Lipstick “Montego Bay”

Jeg skulle gjerne lagt ved et leppebilde men jeg har (selvfølgelig, det er jo leppeuke, skulle jo bare mangle) fått ei vond og fæl kvise på overleppa. Supert.

8 Responses to PIP: NARS Pure Matte Lipstick “Montego Bay”

  1. sarah says:

    wææow, endeli fiiine bilda av produktan! ;)) (altså istedet førr tatt-med-mobil-eller-digi-cam) mihi, fantastisk fint med ute bilda, og ikke minst med blomstern i bakgr! gla i dæ Tone 🙂 klem fra fotonerdn:)

  2. Hege says:

    Nedtur med kvise, opptur med fin, ny leppestift! Hvordan er konsistensen på den? 🙂

  3. Monica S says:

    ÆSj, så teit med kvise over leppa. Timing er en pussig ting 😛 Leppestiften ser kjempefin ut, gleder meg til å se den på 🙂

  4. Monica S says:

    Something Special er permanent ja 😉

  5. Line S says:

    Denne fikk jeg i går! Liker den kjempegodt. Litt tørr, men det er jo matte leppestifter alltid synes jeg. Fargen er nydelig.

  6. Renate says:

    Gleder meg til å se den på! 😀

Legg igjen en kommentar

