Sånt som gjør meg pen

Alle vet at en blir penere av å smile, og det som har gjort meg pen i dag er denne her. Dream Lakris forelsket jeg meg fullstendig i tidligere i år (påvirket av en helt vanvittig lang KG-tråd, faktisk…) og etter et altfor langt opphold fra butikkenes isdisker er den tilbake. Jeg tuller ikke, jeg hvinte som en lykkelig tegneserie-grisunge hele veien hjem!

Hva har gjort DEG ekstra pen idag?

16 Responses to Sånt som gjør meg pen

  1. NML says:

    Det som har gjort meg pen i dag *les svett* er å jogge 4,8 km! Det er ny pers! Skulle ønske jeg hadde lakris-is å smatte på nå…

  2. Renate says:

    Aldri smakt, men er veeeldig glad i lakris da! Burde nok prøve den 😀 Ekstra pen i dag pga ny neglelakk 🙂

  3. Nora says:

    Jeg er ekstra pen i dag pga en fantastisk, ny eyeliner som datt ned i postkassen i går 😀 😛 Men seriøst?!? Lakrisis? Æsj! 😛

  4. Marie says:

    Hmm, kanskje viften på jobb som gjorde så jeg ikke rant bort! Hehe 🙂
    Forresten, HVORFOR i alle dager har ikke jeg oppdaget bloggen din før? Wow, ny favoritt som blir lagt til på Bloglovin med ein einaste gong! 😉

  5. Shamini says:

    Lakris-is er usannsynlig godt, men jeg er ingen stor tilhenger av yoghurtis.. Ekstra pen i dag fordi jeg har hatt besøk av en gammel kompis jeg ikke har sett siden 2006, og hans lillebror. 😀

  6. Maria says:

    Dårlig gjort, den isen fikk jeg og lyst på nå… Må nesten ut å se om de har den på butikken i morgen, haha 😛

  7. Maiken says:

    Haha, jeg leste også om den på KG. Og den er nesten alltid utsolgt. 😦

    Men ja, jeg er ekstra pen fordi jeg spiste egg til frokost. Også har jeg ikke spist godteri eller drukket cola på nesten tre uker. Og det er MYE til meg å være. Dessuten er jeg betatt. (A)

Legg igjen en kommentar

