Isadora Jelly Kiss

Bare så dere vet det: Denne omtalen blir kort (til meg å være…).

Jeg elsker disse.

Jeg har dem foreløpig kun i to farger, men kommer garantert til å skaffe meg flere, for disse er supre. Finishen er fin og glossy, fargene kledelige og perfekt transparente og forpakningen kjempesøt! De er ganske fuktighetsgivende, og selv om holdbarheten ikke er fantastisk (glossy leppestifter er aldri de beste på holdbarhet, men jeg får et par timer ut av disse) er disse virkelig helt supre. De forsvinner jevnt og fint, og siden fargene er såpass transparente som de er er disse lette å påføre uten noe styr – man er faktisk ikke nødvendigvis avhengig av speil en gang!

(Ja, også lukter de vaniljesukker!! :-))

Disse koster 125 kroner per stykk og fås i butikker som fører IsaDora; f.eks Vita og Lindex.
Karakter: 6/6!

 

9 Responses to Isadora Jelly Kiss

  1. Line S says:

    Jeg liker også disse. Rose blush ser fin ut!

  2. Renate says:

    Nydelige farger! Henger litt etter på disse, men jeg -må- skaffe meg noen av Jelly Kissene!

  3. Monica S says:

    Jeg har også to stk av disse, de er veldig fine og behagelige å ha på. Jeg har to andre farger igjen, men begge disse frister også 😉

  4. Shamini says:

    Jeg elsker at det er magnet i lukkemekanismen, og så er de jo så fine. Selv har jeg «Coral Punch» og to andre farger, og må innrømme at jeg ønsker meg fler. 😉

  5. Jeg har Orange Blossom, har brukt den i dag og den er såååå fin 😀

  6. Tilbaketråkk: IsaDora Jelly Kiss: 52 Rose Blush, 57 Coral Punch og 59 Merry Berry « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

