På vei i posten: NARS Pure Matte Lipstick «Montego Bay»

Jeg kunne ikke la være….. SÅ FIN!!


Bildet, fra fantastiske Temptalia, er selvsagt linket.

Bestilte fra HQHair og betalte ca 163 norske kroner. Gleder meg sånn til å få den!! (Håper bare at den kan fungere på meg også selv om Christine har en hudtone som er ca 143 hakk mørkere enn min….)

8 Responses to På vei i posten: NARS Pure Matte Lipstick «Montego Bay»

  1. Nora says:

    Den er fiiiin 🙂

    Jeg fikk pakken i posten i dag! Tusen takk, søte 😀

  2. Åh, jeg vil haaaaa

  3. Renate says:

    Ååå! Takk for tips om hvor den kan kjøpes! Har lett meg i hjel etter et sted som har fått de inn! Den er så utrolig fin 😀 Må vente på lønning… Men, å, heldiggris 😀

  4. SV: Vi er så absolutt snille piker! Det ordner seg.

  5. Monica S says:

    Så fin! Du må legge ut bilde med den på når du får den. 😉

Legg igjen en kommentar

