Fordi jeg fortjener det!

Iiiiiiih 😀

(Etter å ha lengtet etter den i månedsvis fant jeg den billig på ei lokal «kjøpe/selge/bytte/gis bort»-side like etter jeg fikk utbetalt en nesten-like-stor bonus fra jobb og jeg forstod umiddelbart at vi to var ment for hverandre. Den kommer om et par dager og jeg kan nesten ikke vente!!)

15 Responses to Fordi jeg fortjener det!

  1. Nice 😀 Grattis 😀
    og velkommen i klubben 😀

    har hadd min i snart 2 mnd elsker den 😀

  2. Klatten says:

    Beklager, søte, men jeg klarer ikke bli begeistret =P
    Meg + teknologi = Meeh…. 😉

    Men på en annen side, bra du kan bruke lønnen din på noe du har lyst på! ^^

    • Men dette er jo en AAAaaaaaaaaaifåon!!!! De er så fine. Og så brukervennlige. Og morsomme. Og fine!! 🙂
      (Og ja, jeg er knallfornøyd med den ekstra bonusen som lot meg kjøpe noe superfint (men samtidig nødvendig, faktisk!) samtidig som jeg kan spare «den ordentlige» lønna til de fem fattige studentårene jeg har i vente :p)

      • Klatten says:

        Greeeit!
        Men siden du nå har en fancy mini-data-tlf, så forventer jeg stadige blogg-oppdateringer!

  3. Jade says:

    Grattis med ny telefon! 🙂 Tenk om du hadde brukt alle pengene dine på produkter i parfymerier istedet for å handle på nett, da hadde du ikke hatt råd til denne godbiten 🙂 🙂

  4. Jepp mener det virkelig 🙂 har ikke bruk for de selv. siden jeg har beskyttelse skjerm på min.
    jeg fikk de andre beskyttelse skjermene med noen deksler som jeg kjøpte på ebay…

  5. jepp det gjør den… blir sendt som brev… og da får jeg slått to fluer i en smekk… for skal sende noe til gilde også… fant noe i ene pølsa i går som ikke skal være i ei pølse… :S

  6. Monica S says:

    Hurra! Jeg har hatt min kjære iphone4 i et år nå og jeg er like glad i den enda jeg. Du kommer til å bli så fornøyd! 😀

  7. Helene says:

    Gratulerer 🙂 Jeg vurderte her en dag å skrive innlegg om mine favoritt apper, men plutselig ble listen så jævlig lang:P

Legg igjen en kommentar

