Favorittprodukter: Juli

Herregud tida går fort….

H&M Eyebrow Colour

Helt kurant når den blir brukt over UDPP, jeg bruker spesielt den lyse mye men sper også på med litt av den mørke. Dessverre synes jeg at den for seg sev er for rødlig, mens den lyse fargen er veldig naturlig og grei.

Stor og fluffy øyenskyggekost fra Nille (ja, faktisk!)


Det høres kanskje i overkant sykt ut, men jeg liker’n! Neida, den er ikke supermyk og fantastisk men den er stor og fluffy og perfekt til å legge basefarge over hele øyelokket eller til å påføre mineralfoundation på små områder som trenger ekstra dekke. Ikke en fantastisk kvalitetskost, men den har blitt mye brukt og er veldig kjekk å ha!

Inglot Freedom System Blush #58


Jeg ELSKER denne. Jeg bare elsker den. (Fant en ganske fin swatch HER. Ellers har jeg brukt denne i MANGE FOTDs om dere søker etter navnet.)

Mineral Hygienics Mineral Foundation #Fairly Light


Om denne er ment å være «The One» vet jeg enda ikke, men den er slett ikke dum, altså! Det eneste «problemet» jeg har med den er at resultatet ikke blir noe fint med Sigma F82, mens EMs Long Handled Kabuki gir et mye mer naturlig og fint resultat.

X-tra Renseservietter

Jeg veeeet at sånne servietter er fy-fy i rensesammenheng, men av og til er det så utroooolig praktisk å ha liggende ved senga når det er nærmest umulig å reise seg for å rense ansiktet. I tillegg bruker jeg disse rimelig fast som sminkefjerner etterfulgt av annen rens, og liker dem godt. Tidligere brukte jeg kun servietten fra Simple, men siden disse fra Coop er rimelig like i både tekstur og fuktmengde, og ikke koster mer enn 10 kroner per pakke (!!!!) er disse en soleklar vinner.

Hvilke produkter er dine julifavoritter?

12 Responses to Favorittprodukter: Juli

  1. Shamini says:

    Muligens et veldig teit spørsmål, men bruker du øyenbrynsfarge med UDPP? Eller bruker du brynfargen som øyenskygge kanskje? Beklager, men jeg ser for meg at UDPP i brynene må bli noe alvorlig kliss….. 🙂

  2. Monica S says:

    Den blushen ser så fin ut! Sjaluuuuuu 😛

  3. Anne says:

    Skal legge ut et innlegg med mine julifavoritter nå snart! 🙂

  4. Mari says:

    den blushen var nyyydelig:) vil haaaaa!

    De der x-stra serviettene var forferdelig å se i mine øyne! skaff deg en skikkelig sminkefjerner som gjør jobben kjapt:) bareminerals eye makeup remover holder du bare noen få sekunder inntil mascaraen og lokket og alt er av. fås billig på feelunique.com og den er veldig drøy

    disse serviettene er utrolig uttørkende for øynene^^

    hilsen en Hudpleier:) hehe

  5. Malin Lundgren says:

    Hej!
    Jag såg att du hade varit och bestillt Mineral Hygenics, ville bara sæga att om du ær nøjd och vill bestilla den i Norge, så finns den på http://www.hudcompagniet.no !!
    + Massa andra fina ansiktskremer før dig som liker make up och kanske o pleie huden din!

    Mvh. Malin

  6. Liker den kosten fra nille jeg også, faktisk, har to stykker ^^

Legg igjen en kommentar

