Og vinneren er…..

*trommevirvel*

Maria!

Gratulerer så masse, Maria, send meg adressen din så vil du snart motta din helt nye palett med Inglot-skygger!

I tillegg har jeg trukket to trøstepremievinnere, og disse ble…..

Martina og Nora! Send meg adressene deres også, så får dere et lite Inglot-produkt hver 🙂

(Jeg har brukt Random.org og nummerert alle deltagerne i ei liste, hvor deltagerne ble opplistet like mange ganger som trukne lodd.)

7 Responses to Og vinneren er…..

  1. Gratulerer så mye 🙂

  2. Glemte helt å logge inn med bloggen, men takk igjen 😉

  3. Martina says:

    Åååh, tusen takk 😀

    Adressen min er :

    Martina Dahl Aspevik
    Brurudsvea 32
    2870 Dokka

  4. Klatten says:

    Gratulerer til vinneren(-e) =)

Legg igjen en kommentar

