Hvordan har dere det?

Hei, jenter! Hvordan går det med dere? Jeg syns, som veldig mange andre, at blogging føles rart for tiden, og avventer derfor enda litt før jeg forteller dere om den fine leppestiften jeg bestilte i dag (Montego Bay Pure Matte Lipstick fra NARS, jeg er elendig på hemmeligheter) og resten av de tingene som plutselig ikke betyr noe særlig lengre.

Håper det går fint med dere (etter forholdene, selvsagt) og at det går fremover!
Varme tanker ♥

12 Responses to Hvordan har dere det?

  1. Nora says:

    Jeg kjenner at jeg har vært lei meg lenge nok, og at det er på tide å komme seg videre. Jeg lurte på en ting, Tonemor: Hvordan vil du lære deg wordpress.org?

    • Så bra! Jeg føler meg litt dum som ikke er heeeelt der enda, spesielt siden jeg er så langt unna tragedien (med tanke på at jeg ikke personlig kjenner noen av ofrene eller bor i nærheten), men jeg antar det går seg til rimelig snart. Videre MÅ man jo.

      Og tja, si det du! Brevkurs over mail?

      • Nora says:

        Brevkurs over mail høres bra ut 🙂 Kan du ikke bare sende meg en mail (du får den vel opp i kontrollpanelet ditt) og så skal vi se hvor vi kan begynne? 🙂

  2. Går bra her. kjente ingen som er berørt, er jo trist det som har skjedd, men livet må gå videre.
    Har grått litt og vær med å støttet der jeg kan. Føler det er ikke mer jeg kan gjøre.

    Enn at de er i tankene mine, og når jeg tenner lys.

  3. Hege says:

    Det begynner å komme seg nå 🙂 det hjalp veldig da jeg var i byen på mandag sammen med 200.00 andre, å se det rosehavet gjorde meg utrolig imponert.
    Gleder meg til du begynner å blogge igjen, Tone 🙂

  4. Klatten says:

    Ja jo, hva kan man si..? =/ Med deg da, kjære?
    Du kan gjerne blogge mer igjen! =)
    Fint å få et avbrekk fra den virkelige verden, og drømme seg bort i en annen del av den..
    Det betyr ikke at vi glemmer ❤

    • Går fint, det er litt rart bare. Blir nok blogging rimelig snart, kjære deg, så lenge jeg får tid i den hersens arbeidshelga… Får prøve å forhåndsinnstille et par innlegg til jeg er på jobb 🙂
      Og jeg er veldig enig i det med avbrekk, altså, jeg må innrømme at jeg de siste par dagene har nærmest finkjemmet Temptalia.com for å unngå å bli sittende å se på nyheter 😛

  5. Line S says:

    Det er fortsatt ufattelig og rart at det har skjedd synes jeg. At en person er i stand til å gjøre så mye vondt.
    Min første tanke var at jeg ville flytte med familien min langt fra Oslo og andre storbyer. Flytte til en gård og melke kuer og dyrke min egen mat.
    Men, noen timer etterpå, så tenkte jeg at jeg aldri vil flytte fra Oslo. ABB skal ikke få ta fra meg og mine den fine fine byen vår. Der er jeg heldigvis ennå. Det var fint å begynne å jobbe igjen og tenke på noe annet. Hele helgen var jeg i en boble av nyheter og grusomheter.

    Gleder meg til du får inspirasjon til bloggen igjen. Det er bra å tenke på andre ting.
    Klem til deg

    • Det er helt sant, Line, aldri skal noen få ta fra deg byen din! Opplevde det samme da jeg begynte på jobb mandag, hele helgen har vært en eneste stor grøt av grusomhet her også…

      Klem!

Legg igjen en kommentar

