PIP: Sleek Oh So Special Palette og Pomegranate Blush


Fine! Og små. Mye mindre enn jeg har sett for meg (akkurat som med blushen fra NARS), men det er vel egentlig mer positivt enn det er negativt – disse får nemlig god plass på min 12 kvadrat store hybel til høsten 😉

5 Responses to PIP: Sleek Oh So Special Palette og Pomegranate Blush

  1. Anne says:

    Kjempefine! Hvor kjøper du Sleek sminke?

  2. Haha, beste kommentaren den helt på slutten 😉 Gleder meg til å se swatches av disse!

  3. NML says:

    Sleek’ene mine var og mye mindre enn jeg trodde. Men det er jo like greit siden de tar mindre plass. Hvordan liker du paletten så langt? Ser su har brukt den i innlegget ditt i dag 1. august. Finfin sminke 🙂

    • Ja, det er sant, men jeg synes egentlig at den er litt FOR liten, faktisk. Synes også at noen av fargene er veldig fine, mens andre (eller, kun én så langt, men jeg har ikke testet så mange) HELT katastrofale.. Spent på om de bedrer seg litt når «mønster-laget» på toppen er slitt vekk eller noe, for den ene fargen der er helt sykt rar foreløpig – den nekter å la seg påføre jevnt, er helt rart pigmentert og drysser som en gal. Satser på bedring etterhvert!

      Hvordan liker du dine? Hvilke har du? Synes du kvaliteten varierer mellom skyggene eller er nivået rimelig jevnt?

Legg igjen en kommentar

