Jeg har et shopping(eventuelt Vita-)problem

Det jeg liker best med sminkesamlinga mi (bortsett fra størrelsen, selvsagt) er at den består av produkter fra alle prisklasser. Jeg bestiller det meste på nett, men tar meg stadig en tur innom Vita for å sjekke tilbudene og se om jeg finner noe spennende. At jeg som regel blir skuffet er ikke viktig, poenget er altså at jeg er OFTE på Vita. Som idag.

Siden jeg jobbet i natt sto jeg opp sent, og kom av samme grunn for sent til postkontoret for å hente en pakke fra Iherb. De har nemlig begynt med sommeråpningstider, og jeg ble pinlig sur. Da jeg så gikk forbi Vita klarte jeg ikke å gå forbi, og endte absurd nok opp med å trøsteshoppe på Max Factors 3for2-tilbud. (Jeg mener, å trøsteshoppe Max Factor må være definisjonen på kjipt..)

Uansett, det fornuftige alibiet i dag var mascaraen som jeg opprinnelig foraktet, men nå har lært meg å like. I tillegg falt valget på en foundation jeg faktisk har vært litt nysgjerrig på, samt en leppestiftlossak jeg sikkert aldri kommer til å bruke.

Og ja, jeg har forresten kjøpt min første backup av noe som helst – nemlig GOSH VelvetTouch Lipstick i 134 Darling, den eneste leppestiften jeg foreløpig ser for meg at jeg kan komme til å bruke opp. Kanskje.

Hva jeg betalte? Svimlende 400-og-et-eller-annet. Neida, ikke så mye med tanke på at det faktisk er snakk om fire produkter, men jeg kjenner at jeg blir fylt av en litt ubehagelig følelse når tenker på at jeg har brukt en tiendedels Iphone på Max Factor….. Oh well, det går over!

6 Responses to Jeg har et shopping(eventuelt Vita-)problem

  1. frokenlilla says:

    jeg fikk den foundationen i posten i fjor en gang (var noe sånn gratis greier), brukte faktisk opp hele tuben! kan absolutt tenke meg å kjøpte den igjen senere! 🙂 så jeg var fornøyd iallefall.

    Vita er farlig…. er stadig innom der og titter, handler stort sett bare Gosh der da, er veldig fornøyd med det merket! Ikke prøvd leppestiftene enda, må kanskje sjekke ut de 🙂

  2. Klatten says:

    Max Factor?! Fysjom! Hold deg unna Vita, hvis det er dette du bruker pengene dine på! =O

  3. Martina says:

    Jeg har også den foundationen. Har brukt den noen ganger og er middels fornøyd med den. Jeg syns den blir seende litt blankt ut på huden min og jeg liker ikke holdbarheten like godt som på andre jeg bruker. Meen, ellers er den grei 😉

    Og, du høres litt ut som meg når det gjelder «trøsteshopping» 😉

Legg igjen en kommentar

