Endring i renseplaner

Dere, jeg har tenkt litt…. For altså, planen med å gå over til Green People var at det skulle være mer studentøkonomivennlig og slikt, men etter litt kjapp regning viser det seg at det ikke (helt) er tilfelle likevel. Når MD-rensen da faktisk er enda litt bedre for min hud er det ikke et spørsmål en gang!

Rensen fra Green People (omtale HER) koster 13,95 GBP på FeelUnique. Det er per dags dato 123 kroner, og siden den ikke inneholder mer enn 200 ml blir det 61 øre per ml. En salongstørrelse av rensen fra MD (omtale HER) koster 49,99 USD på Ebay, og med sine 473 ml blir ikke ml-prisen mer enn 59 øre, altså hele to øre mindre per ml 😉

I tillegg opplever jeg rensen fra MD som mye drøyere enn den fra GP, og det gjør jo (den enorme….) besparelsen enda større! Selvfølgelig, prisforskjellen her er så marginal at valg av rens nå kun blir et spørsmål om preferanse – og det er derfor jeg med god samvittighet velger MD Formulations over Green People i  renseveien fremover, selv med fremtidig studentøkonomi!

Oppdatert: Herregud så dum jeg er. Selgeren sender likevel ikke til Norge, og jeg finner ikke flere eksemplarer av salongstørrelsen på Ebay. Det eneste alternativet blir muligens da PrettySkin4Less, og der er prisen en del høyere – ergo øker ml-prisen. Men det går bra, for jeg liker MD-en best! Tror jeg.

6 Responses to Endring i renseplaner

  1. Har du sport selgeren om h*n kan gjøre ett undtak og sende til norge?
    jeg gjor det med noe jeg hadde lyst på, og jeg fikk de tilsendt 🙂

  2. Nora says:

    Sist jeg kjøpte på ps4l kostet rensen $44 for salongstørrelse. Du må jo regne frakt i tillegg, men de har jo hele tiden rabattkoder som gir 10% avslag…

  3. Jade says:

    Er ganske glad i MD-rensen selv 🙂 Den er jo ikke skrekkelig dyr så lenge man ikke kjøper den på en hudsalong el.l. :O Har ikke noe planer om å erstatte den foreløpig 🙂

    • Nei, den er jo faktisk ikke det 🙂 Og i tillegg er jeg veldig glad i pumpefunksjonen på salongstørrelsen, det er så kjekt å ha den stående på fast plass i en kurv på veggen ved vasken!

Legg igjen en kommentar

