Hva som er fordelen med norske, svindyre kremer?

At det  tar to dager fra bestilling til pakken ligger i postkassen, seff!

I dag kom nemlig pakken med Balanserende Dagkrem, samt en prøve på Balanserende Balsam, fra Kremfresh, og huden min gleeeder seg til rens i kveld!

Hurra!

5 Responses to Hva som er fordelen med norske, svindyre kremer?

  1. katrine says:

    Da har jeg fått pakken fra mineral hygenics og det viser seg at light er min perfekte match mens fairly light blir for lys. Vil du har fairly light av meg? Light var vel for mørk til deg mener jeg å huske du skrev, så om du vil er fairly light din 🙂

    • Så søt du er! Du skal ha tusen takk, men jeg fikk faktisk ny forsyning i posten her om dagen, med både Fair og Fairly Light, så det er ikke nødvendig 🙂 (MEN: Om det viser seg at jeg liker’n kan jeg godt kjøpe Fairly Light av deg litt senere om du enda har den da!)

  2. katrine says:

    Den er foresten bare prøvd lett på ett kinn, så den er full prøvestørrelse og børsten som har vært i var helt ren 🙂

  3. H says:

    Det er ikke overalt i Norge du får pakken på to dager 😛 det er sjeldent!

    • Neida, det er vel strengt tatt ikke det, men jeg bor på et sted som ALDRI får pakker kjapt, så jeg regner med KremFresh sendte fra seg pakken rimelig kjapt siden det gikk så fort! 🙂

Legg igjen en kommentar

