Fordi jeg elsker alt som er både billig og bra

Jeg har hørt en del fint om palettene til Sleek Makeup og da jeg på magisk vis havnet inn på Ebay nå i kveld, for første gang på uvanlig lenge, ble det til at jeg klikket hjem den nye, nøytrale og superfine Oh So Special-paletten. I tillegg trykket jeg, før jeg visste ordet av det, på kjøpeknappen til blushen Pomegranate, og venter altså spent på to Sleek-produkter i poste, til den nette sum av 158 norske kroner. Det er såpass billig for 12 skygger, én blush OG frakt fra England at det faktum at jeg allerede har for mange øyenskygger blir ubetydelig.

11 Responses to Fordi jeg elsker alt som er både billig og bra

  1. Fargen på blushen så jo helt nydelig ut ❤ (får man noen gang for mange øyenskygger forresten!?;)

    • Jeg veeet! (Men har dessverre begynt å mistenke at grunnen til at jeg falt for den er at den er kliss lik en av favorittblushene mine fra MNY, nr 501….. Da jeg googlet swatches av Pomegranate kom det nemlig opp flere sammenligningsbilder av dem – og de er ikke mye ulike!)

      Og, vel….. Jeg kan ikke tro at jeg sier dette, men jeg begynner faktisk å få nok nå, tror jeg. Jeg skal jo tross alt bevege meg fra stort rom og eget bad til en hybel på 12 kvadrat (og det er inkludert bad), og da blir det naturlig nok mindre plass til allslags sminke – og da må jeg nesten prioritere de som faktik er gode. (Herregud, jeg sa det. Herregud.)

  2. Anne says:

    Både øyenskyggepaletten og blushen ser utrolig fin ut 🙂

  3. Marlene says:

    Gleder meg til omtale av denne! Satt å sikla etter oh so special paletten på ebay etter å ha lest Killer Colours omtale av den for bare noen dager siden 🙂

  4. Jeg er veldig fornøyd med blushene jeg har fra sleek. Jeg har pixie pink og sahara, mmmm den siste er mørk oransj! Kjempefin på min vinterbleke hud 😀

  5. Renate says:

    Sleek har så utrolig fine paletter! Har en selv (Original palette), men har planer om å utvide samlingen 😉

Legg igjen en kommentar

