Konkurranseendring!

Siden så fryktelig få har meldt seg på konkurransen min (hvor man bl.a kan vinne en Inglot-palett med fem knallfine skygger!) har jeg bestemt meg for å endre reglene litt.

I stedet for å være nødt til å lage et bidrag med bursdagstema kan dere nå i stedet velge å reklamere/linke litt for meg og konkurransen min (slik som i alle andre bloggkonkurranser – det funker jo for dem) eller gjøre bursdagsbidrag. Det er selvsagt lov å gjøre begge deler, og siden hver av bidragene gir 1 lodd er det altså mulig å få 2 lodd totalt!

Det er heller ikke nødvendig å skrive mail, da jeg er jævlig dårlig på å sjekke den, men dere gir heller beskjed om deltagelse og antall lodd i kommentarfeltet.

Ok? 🙂

BILDET ER LINKET TIL DET ORIGINALE KONKURRANSEINNLEGGET.

Om ønskelig må dere gjerne bruke bilder fra bloggen min, i denne sammenhengen, og gjerne også konkurransebildet fra dette innlegget.

Klem!

 

7 Responses to Konkurranseendring!

  1. Helene says:

    Oi, her har jeg visst gått glipp av noe mens jeg har isolert meg i feriemodus hehe 🙂

    Gratulerer så mye med dagen som var 🙂

    Skal ordne bidrag og kommentere på det andre innlegget når jeg kommer meg ned fra hytta og får internett igjen 🙂

    Varer konkurransen fortsatt til den 23.?

  2. Skal man sende bilde til deg eller?

  3. Flotte greier 🙂

Legg igjen en kommentar

