Fordi jeg fortjener det….

Jeg har lenge forsøkt å finne billigere alternativer til hudpleierutinen min, som tidligere besto av stort sett Decleor og MD Formulations. Merket som skulle redde min fremtidige studentøkonomi har i hovedsak vært Green People, men jeg kjenner for tiden at jeg ikke er helt fornøyd. Uten å røpe for mye om fuktighetskremen jeg enda ikke har skrevet omtale av kan jeg si at den er god på å tilføre fukt, men ikke gjør spesielt mye annet, og nå er huden min virkelig i en periode hvor den trenger noe mer!

Sommerjobben min tar nemlig nærmest livet av både hud, hår og alt som heter velvære, og jeg er desperat. Jeg har tidligere brukt Oenotheras Balanserende Dagkrem, og vært veldig fornøyd med den, men den er såpass dyr at jeg ikke har orket å ta meg råd til den igjen. Før nå.


(Bilde lånt fra Quirky og innlegget hennes om dagkremen. Omtalen finner du HER.)

Prisen for 50 ml av denne kremen, inkludert frakt, er 514 svimlende, norske kroner. Det er mer enn en tidel av prisen på iPhonen jeg ønsker meg sånn…… Men jeg fortjener det. Tror jeg. Huden min fortjener det i alle fall.

4 Responses to Fordi jeg fortjener det….

  1. Jade says:

    Jeg synes du skal unne deg litt luksus når det gjelder ansiktet ditt 🙂 Det er jo rett og slett og bokstavelig talt ditt ansikt utad 🙂

  2. Martina says:

    Dette fortjener du vettu 🙂

  3. Quirky says:

    Jeg synes alle med kombinasjonshud fortjener den kremen! Og den har jo virkelig dramatisk effekt i forhold til en standard fuktighetskrem som kun gir fukt uten å gjøre for mye skade i form av tilstoppede porer etc- jeg synes jeg får det jeg betaler for når det kommer til dette produktet.

Legg igjen en kommentar

