PIP: Mineral Hygienics Mini Starter Kit

Siden jeg, som veldig mange andre, er en sucker for gode omtaler fra bloggere med litt peiling tok det ikke lang tid fra jeg leste omtale av denne foundationen hos Hilde Christina til jeg hadde trykket «Buy»… Noen flere?

Uansett, pakken kom i posten i dag, og når det gjelder alt sånt overfladisk som innpakning, emballasje o.l er jeg veldig fornøyd. (Jeg kan ikke noe for det, jeg ELSKER den rosa sløyfa!) I tillegg ble jeg kjempeimponert over størrelsen på foundationboksene, de er veldig store til prøver å være, men når jeg kom på at jeg faktisk betalte omtrent 160 kroner for kit-et er det ikke like fantastisk. Men størrelsen er fin, altså!

Når det gjelder selve foundationen får jeg dessverre ikke testet den enda, da selv Light var altfor mørk for bleke meg, så jeg sender dem rett og slett tilbake for å få byttet dem. For ja, selskapet tilbyr faktisk bytting av produkt eller refundering av kjøpesummen (minus fraktkostnader) innen 45 dager, så når jeg får veid produktene og sjekket hva det vil koste meg å sende dem tilbake skal jeg vurdere om jeg vil benytte meg av tilbudet.

Jeg kjøpte forresten et Custom Mini Starter Kit og betalte omtrent 180 kroner totalt. (Tror jeg.) Produktet finner du HER.

5 Responses to PIP: Mineral Hygienics Mini Starter Kit

  1. Vurdert også på å bestille der i fra, bare for å prøve…
    jeg må jo gå for de 2 lyseste…

  2. katrine says:

    Sv:
    Ahh, det er nok sant, faktisk ikke tenkt over det selv :S Jeg har fairly light i EM, den er dog pittelitt for lys når jeg har vært i solen, mens Perfect er min match nå på sommerstid, så blir spennende å se. Kan så klart slenge ut et innlegg når de kommer og sammenligne med det jeg har 🙂 Gleder meg!!!

Legg igjen en kommentar

