Inglot-palettene mine

Hola!

I dag har jeg utnyttet finværet og endelig fått tatt bilder av de tre øyenskyggepalettene mine fra Inglot, og her kommer derfor endelig bilder av palettene samt oversikt over skyggenes nummer. Dessverre har ikke Inglot lært av MAC når det gjelder å navngi skyggene sine, de nummererer dem nemlig i stedet. I tillegg til tallkodene har hver skygge også en bokstavkode, og denne angir formulaen/finishen til skyggen.

Formulaene er som følger:
AMC (Advanced Makeup Components)
AMC Shine
Matte
Pearl
Shine
Double Sparkle

Foreløpig er det helt klart Pearl-skyggene som er mine favoritter, rett og slett fordi de er så fantastisk kremete og fine i både farge og konsistens! Spesielt glad har jeg blitt i 402 og 404, men jeg oppdager stadig «nye» farger jeg forelsker meg i.

Slik ser palettene mine ut:

Den fantastisk fine og nøytrale hverdagspaletten!


Den ville, vågale og friske fargerike!



Den herlig spontane samlingen av litt av hvert!

Bildene er tatt i direkte sollys, men uten blits, og de gjengir fargene, i alle fall på min skjerm, akkurat som jeg ser dem til vanlig i godt lys. Swatchene er lagt på ren, men ellers naken hud, med fingre. Altså null baser, primere eller sminkebørster – her gjør vi det på den gammeldagse måten!

Skal oppdatere innlegget med swatches av skyggene så snart jeg har fått sortert ut og ordnet bildene.
Jeg må bare beklage de litt usupre swatchene, men jeg har (overraskende nok) ikke så brede armer som jeg først trodde. Og forresten: All ære til dere swatchere – for en drittjobb :p

Fine, ja? 🙂

20 Responses to Inglot-palettene mine

  1. Anne says:

    Likte hverdagspaletten best! Men det er fordi jeg ikke er så flink til å bruke sterke farger selv. Bruker som oftest en fargerik eyeliner hvis jeg skal ha litt farge med 🙂

    • Jeg er også desidert best på å bruke nøytrale farger, men jeg fant ut at jeg ikke kunne la være å bestille noen ordentlige knasjfarger når jeg først skulle bestille derfra 🙂 Fargerik liner er kult!

  2. Mette says:

    Må nok komme meg til en Inglot butikk etter hvert..masse fint!

  3. Martina says:

    Ååh, de ser jo så nydelige ut! *Sikle, sikle*

  4. Tilbaketråkk: Swatches av Inglot-palettene « I LOVE COSMETICS

  5. Klatten says:

    Damn you, send them here!!!

  6. Fine farger 🙂 nydelig 😀

  7. Godt å høre at jeg ikke er den eneste som helst styrer unna swatches. Ikke har jeg brede nok armer, ikke blir jeg fornøyd med dem om de er ujevne, og så hater jeg swatches som viser hvor hårete armer man har (urelatert til dine swatches).. 😉 Uansett, hvordan liker du Inglots matte skygger? Jeg har sett endel swatches nå, og jo mer jeg ser.. jo mer overbevist blir jeg om å bare droppe alle matte, og kun velge blant de andre finishene.

    Ha en superfin dag! 🙂

    • Jeg er egentlig enig i det angående ujevnheter (og selvfølgelig også det med hår), men jeg tenkte at disse har latt vente på seg såpass lenge at det var best for meg å bare få dem ut :p Og når det gjelder de matte skyggene… Jeg ser at veldig mange skryter hemningsløst av dem, og av og til forstår jeg det, andre ganger ikke. For eksempel er 351M HELT fantastisk, mens 361M er litt mer chalky. Jeg synes likevel at kvaliteten generelt er god, og de skyggene som ser ujevne ut på swatchene må unnskyldes litt av slurvete påføring fra undertegnede. Skal prøve å få tatt nye når jeg får tid, slik at de virkelig kommer til sin rett, for veldig mange ER faktisk veldig gode.

      Har heller ingen god oversikt i hodet over hvilke som er tørre og ikke da det er altfor lenge siden jeg har sminket meg ordentlig, men jeg skal prøve å få lekt litt på onsdag, for da har jeg fri. Uansett hvilke du ender opp med MÅ du ha Pearl-skygger, de er blant de beste jeg har vært borti i mitt liv.

      Ha en herlig dag du også, Shamini, nå skal jeg av gårde på jobb! 🙂

  8. Fargene ser fantastiske ut 😀

  9. Nydelige farger. Men, er det bare meg, eller er de veldig puddrete? tenker mest på de matte fra »farge»paletten din 😉

    • Mange av de matte er litt «chalky», ja, men samtidig så må jeg innrømme at den hastige swatchingen min ikke yter dem rettferdighet, sånn egentlig. Skal prøve å få swatchet på nytt neste gang jeg har fri og været er fint! Se gjerne svaret jeg skrev til Shamini tidligere i dag angående det samme 🙂

  10. Line S says:

    Så utrolig mange fine farger!
    Det var veldig mange jeg kunne tenke meg her gitt.

  11. Anniken says:

    Hvor bestilte du fra? Jeg vil ha alle de brune og nøytrale! Alle de brune swatchene ser jo helt fantastiske ut!

    • Jeg fikk ei venninne i USA til å bestille for meg, dessverre, så det er litt tungvint. Du kan se deg om etter Inglot-selgere på Ebay, for eksempel, da jeg mistenker at det stadig vil dukke opp flere, eventuelt bruke tjenester som MyUs eller JetCarrier 🙂

  12. Tilbaketråkk: Hvis Inglot frister veeeeldig: Inglot USA har thanksgivingsalg! « I LOVE COSMETICS

  13. Tilbaketråkk: Vårrengjøring i Inglotpalettene « I LOVE COSMETICS

  14. Tilbaketråkk: Inglot-palettene mine 2.0 « I LOVE COSMETICS

  15. Tilbaketråkk: Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. I « I LOVE COSMETICS

  16. Tilbaketråkk: Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. II « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

