Favorittprodukter: Juni

I stedet for å legge ut om hvor fort denne måneden har gått, hvor gammel jeg begynner å bli, at jeg faktisk har blitt 20 og at jeg – igjen – har slitt med å velge ut denne månedens favorittprodukter går jeg heller rett på sak!

Denne månedens favorittprodukter er følgende:

INGLOT Slim Gel Lipstick #41


Inglot Slim Gel Lipstick #41, swatch uten blits, i lyspærelys.

IsaDora Wonder Nail Wide Brush #715 Pink Lemonade

Inglot Eyeshadow Square i 352 Matte, 404 Pearl og 402 Pearl


Matte 352


Pearl 404


Pearl 402

Swatches uten blits:

Fra venstre: 402 P, 404 P og 352 M.

Swatches med blits:

Fra venstre: 402 P, 404 P og 352 M.

Leppestiften har en fantastisk fin og sommerlig farge, det samme har neglelakken, og øyenskyggene taler for seg selv. Fantastiske farger som er både godt pigmenterte, veldig wearable og ikke minst kremete og gode!

PS: Dette innlegget er forhåndsinnstilt fordi jeg befinner meg i skrivende stund i huttiheiti, så det er ikke for å være ekkel at jeg ikke svarer på eventuelle kommentarer. Klem!

5 Responses to Favorittprodukter: Juni

  1. Maiken says:

    Neineinei, Toneeee. Jeg MÅ ha 402 P fra Inglot. Herregud så fin!!! Men jeg er jo blakk. 😥

  2. Martina says:

    Jeg er virkelig misunnelig på Inglot øyenskyggene dine!!!!! 😀

  3. Klatten says:

    Wow! (som i imponert-wow og ikke nerdete onlinespill-wow) ;P

  4. Men hvor får man tak i Inglot serien?? har sååå lyst på en cream blush de har…

Legg igjen en kommentar

