Topp 5: Leppestift

En anelse forsinket, men dere tilgir meg nok, jeg har jo tross alt hatt bursdag i dag 😉

Her er altså mine fem favorittleppestifter – tror jeg. Jeg er nemlig elendig på å ta beslutninger, og spesielt sånne viktige som denne…

Uansett, de jeg har valgt er følgende, i tilfeldig rekkefølge, fra venstre til høyre:
IsaDora Jelly Kiss #52 Rose Blush
NYX Round Lipstick #Tea Rose
GOSH Lipstick #134 Darling
MAC Pro Longwear Lipcreme #Unlimited
Inglot SLim Gel Lipstick #41

FINE!! Om jeg skal velge meg én eneste favoritt tror jeg det må bli de to ytterste, for nei, jeg klarer ikke å velge bare én.

Hvilke leppestifter er dine favoritter?

7 Responses to Topp 5: Leppestift

  1. Åh, vanskelig! Nå for tida:

    Viva Glam Gaga 2 (nude)
    Girl About Town (rooosa)
    Ravishing (fersken)
    Impassioned (neonrosa)
    Crosswires (korallrosa)

    😀

  2. Martina says:

    Jeg syns NYX’en og Mac’en var veldig fin! 🙂 Alle var fine altså, men de to syntes jeg var finest ;-D

  3. Line S says:

    Fine favoritter Tone!
    Her er mine:
    Mac Ever Hip
    Mac Lazy day
    Mac Syrup – min all time favorite!
    Chanel rouge coco shine i Deauville
    Mac Ultra darling

    Jeg elsker leppestifter og har mange fler som jeg bruker mye. Har tre Isadora glosshine eller hva den heter og de er overraskende gode. Har orange blossom, coral punch og pink sorbet. Orange blossom er annerledes og kjempefin!

    • Ever Hip ser så fin u!! Og etter Googling av MAC Syrup – FIN!!

      Jeg er også godt fornøyd med Jelly Kissene, synes de er veldig behagelige på og i tillegg fint pigmenterte til hverdags 🙂

  4. Line S says:

    Isadora jelly kiss mente jeg.

  5. Tilbaketråkk: Favorittprodukter: August, september og oktober « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

