Proffs, HM, MNY og Viva La Diva

I går inviterte to av min beste meg og kjæresten med på bursdagstur til nabobyen i dag. Der har de et større utvalg av butikker enn de har her, og jeg hadde gledet meg masse til å handle klær! Slik gikk det ikke….

Det eneste jeg kom hjem med, annet enn ei t-skjorte til en femtilapp samt jordbær, brus og godteri, var dette:



To øyenskygger og en neglelakk fra Maybelline MNY, fordi jeg er nysgjerrig på merket og ikke får tak i det hjemme. Også var det på salg, da…


HM Minnie øyenskyggepalett, samt den knallfine neglelakken Hot Minnie, fordi de var på salg….


Concealerhjul, neglelakk og leppestift fra Viva La Diva, av samme grunner som MNY-ene. (Minus salget.)

Jeg har foreløpig testet concealeren og leppestiften fra Viva La Diva sånn kjapt, samt den éne øyenskyggen fra MNY, og ikke minst tørrsjampoen fra Proffs, og, med unntak av MNY-skyggen, er førsteinntrykkene heller lunkne… Ikke spesielt overraskende, sånn egentlig, men jeg skal selvsagt gi dem flere sjanser til å overbevise meg!

7 Responses to Proffs, HM, MNY og Viva La Diva

  1. Martina says:

    Du må gjerne komme med en omtale av disse MNY skyggene, jeg er skikkelig nysgjerrig 😀

  2. amina says:

    Oppdater meg på concealeren! Ser fryktelig lik ut som MUS sin 🙂

  3. Neglelakkene til viva la diva og MNY liker eg 🙂 Har også en leppestift fra viva la diva, og den virker god den også, men har kun prøvd den en gang.. måtte jo swatche omtrent alle leppestiften når eg var på cubus (på hånda mi) så du kan tenke deg hvordan den så ut når eg var ferdig. Haha, men fant som sagt en leppestift som eg likte, og kjøpte 🙂 Gleder meg til å lese omtale av øyenskyggene for de har eg ikke prøvd selv 🙂

    • Så bra! Og jeg har lest litt om at leppestiftene fra Viva La Diva skal være gode, for det er i alle fall en del som er fornøyde med dem. Kjipt at jeg ikke får tak i dt her hjemme, bare!
      (Og jeg kjenner til swatcheproblematikken…..)

  4. Anne says:

    Har bare prøvd lipgloss fra MNY, og de er helt greie. Viva la Diva har gode leppestifter syns jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

