Konkurranse!

Hurra for meg!

I dag har jeg levd i hele 20 år, og det finnes vel ikke en bedre anledning til å starte en konkurranse? 🙂

Dette er konkurransen:
TEMAET ER «BURSDAG». Det er ingen rammer eller retningslinjer ellers, og hvordan du velger å tolke temaet er helt opp til deg. Om du vil skrive sang, lage video, lage sminkelook, fortelle meg om noe du forbinder med bursdag eller gjøre noe HELT annet er meg revnende likegyldig, men jeg vil belønne kreativitet og sjarm! Hvordan du ønsker å publisere eller «gi meg» bidraget ditt er opp til deg, det kan være i et blogginnlegg, i et brev, i mail eller over Skype om så var – det spiller ingen rolle!

OBS: Temaet er «bursdag», ikke «Tones bursdag», det trenger altså ikke ha noe som helst med meg å gjøre. Bidraget trenger heller ikke på noen måte å være avansert, det er ikke meningen at denne konkurransen skal være vanskelig og kjip, bare gøy og annerledes. Dere kan gjøre hva dere vil, så lenge dere kan begrunne hvorfor det er «bursdag» godkjenner jeg det! 😉

Uavhengig av bidragsmåte hadde det vært fint om dere kunne sendt meg en mail, da enten med link, selve bidraget eller bare info om bidraget (i tilfelle brev..?) slik at jeg får oversikt over alle som er med. Dere må likevel gjerne kommentere under dette innlegget for å reklamere litt for egne konkurransebidrag om dere vil, men den offisielle deltagelsen foregår altså over mail.
Mailadressen min er ILOVECOSMETICS@LIVE.NO.

Lykke til!

(Og dere…. Jeg liker egentlig ikke dette her, men siden jeg faktisk bare er en dum og overfladisk blogger vil jeg jo gjerne ha flere lesere, og det hadde derfor vært veldig fint om dere kunne spredd ordet om konkurransen evt. bloggen generelt. Jeg vil riktignok ikke ha løgn og uærlig smisk, vil dere anbefale meg må dere kunne stå for det – ellers er det bedre å la være! Bruk gjerne bildet i dette innlegget, evt. andre bilder fra bloggen.Takk ♥)

OPPDATERT 10. JULI:
Siden jeg har innsett at bursdagsdelen av konkurransen kanskje ikke er like fristende for alle har jeg nå bestemt at man kan få 2 lodd i denne konkurransen: 1 for bursdagsbidrag og 1 for reklamering for konkurransen/bloggen. Det er lov å velge én, og det er lov å velge begge, og i stedet for kommunikasjon over mail vil jeg bare vite hvor mange lodd du deltar med i kommentarfeltet 🙂 Konkurransen avsluttes 31. juli!

Bli med, da vel!

58 Responses to Konkurranse!

  1. Gratulerer så mye med dagen 😉 Du er «ukens blogger» på bloggen min! Anbefaler alle å stikke innom her hos deg!

  2. Shamini says:

    Gratulerer så mye med dagen, Tone! 🙂 Håper du får en kjempefin bursdag med masse kos. 🙂

  3. Så gøy 🙂 Kreativ du er 😉 Og gratulere med dagen 😀

  4. Martina says:

    Gratulerer så mye med dagen, Tone 🙂 Feire med måte 😉

  5. Jannicke says:

    Litt seint ute her (men tross alt bare et par timer): Gratulerer med dagen!!! 😀

  6. Rebekka says:

    Gratulerer så mye på etterskudd! Håper dagen var bra 🙂

  7. Tilbaketråkk: Tone har en super konkurranse | Sminkebloggen - din guide til sminketips

  8. Martina says:

    Jeg har sendt deg mail med mitt bidrag 🙂 Har også linket fra siden min og forumet mitt 😉

    http://www.sminkebloggen.no/tone-har-en-super-konkurranse/
    http://www.sminkebloggen.no/forum-2/?vasthtmlaction=viewtopic&t=10.0#postid-12

    Så får vi bare håpe det beste 😀

  9. Klatten says:

    Gratulerer med overstått! (Men ikke tro at jeg er forsent ute, om jeg måå så minner jeg deg gjerne på selve bursdags-gratulasjonen du fikk =P)
    Men hva i alle dager skal jeg finne på i denne konkurransen da?! Jeg må i tenkeboksen!

  10. Tilbaketråkk: Makeup-look: Sort og sølv smokey eyes | Hudpleie & Makeup

  11. Maria Flåten says:

    Har sendt deg en e-post btw 😉

  12. Tilbaketråkk: Makeuplook: Sort og sølv smokey eyes | Hudpleie & Makeup

  13. Tilbaketråkk: Tone har hatt bursdag! | Wicked Mango

  14. Nora says:

    Jeg hadde egentlig tenkt at jeg kunne lage deg en header, om du vil, men det ser ut som du ikke har header lenger 😛 Så nå må jeg finne på noe annet. Har laget innlegg foreløpig, men du vet at jeg har lyst til å vinne disse, så jeg skal finne på noe lurt 😛
    http://wickedmango.net/2011/07/11/tone-har-hatt-bursdag/

    Og forresten, gratulerer med dagen, søte Tone ❤ 😀

  15. Jeg har deltatt med begge: altså jeg har laget noe med bursdag å gjøre + at jeg har linket til konkuranssen på bloggen min = jeg har 2 lodd. Har skrevet den før, men her er linken til bloggen min: http://mariablush.blogg.no/1309695351_makeuplook_birthday.html

  16. Sunniva says:

    Sånn, da fikk jeg endelig tid til å somle meg til å delta jeg også. ;p Skylder på en litt hektisk hverdag. 😉

    http://sunnivator.wordpress.com/2011/07/12/tone-har-konkurranse-pa-bloggen-sin/

  17. Klatten says:

    Tooone jeg trenger litt hjelp eller inspirasjon om du vil….
    Hva er dine to-tre favoritt-farger? =)

  18. Tilbaketråkk: Bursdagskonkurranse hos I love Cosmetics « Pene Perler

  19. Anne says:

    Jeg melder meg på jeg også, link: http://peneperler.wordpress.com/2011/07/12/bursdagskonkurranse-hos-i-love-cosmetics/#more-338 Har kjempelyst til å lage en bursdagssminke- look til konkurransen også, men er vanskelig med tid og inspirasjon når man har 2 sommerjobber samtidig.

  20. Bettina Tryggestad says:

    Jeg vil være med! http://bettinatry.blogg.no/?c=1310499623

    Har delt konkurransen på facebook 🙂

    -Bettina

  21. Linn says:

    Gratulerer så masse med dagen du hadde. Håper den var super 😀
    Må jo selvfølgelig melde meg på jeg også, premien ser jo fantastisk ut!
    Har linket til bloggen og konkurransen på min egen blogg, og jammen ble det et bursdagsinnlegg utav det også 😀

  22. Unni :) says:

    Gratulerer med dagen som var! 😀
    Jeg vil gjerne være med! Lagd fire kort og innlegg på bloggen med bilde av korta 😀
    http://bullemonster.blogspot.com/2011/07/konkurranse-hos-tone.html

  23. Camilla Haga says:

    Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen – jeg tar et lodd – delt link til konkurransen på min facebook profil!!! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

  24. Klatten says:

    Hvor lang tid har jeg igjen? =O
    Det var da så voldsomt opptatt jeg skulle være nå om dagene!!!
    Og jeg er full av GODE unnskyldninger, om du trenger å høre noen… =P

  25. Tilbaketråkk: Tone har konkurranse! | Hudpleie & Makeup

  26. Åååh, det var nesten jeg glemte det! Her er mitt innlegg : http://lenechristin.com/?p=97 Ville lage ett bidrag med bursdag tema, men jeg har rett og slett ikke tid, så da ble det innlegg istedetfor 🙂

  27. Helene says:

    Da er bidraget mitt ferdig 🙂 Vet ikke om det blir regnet som reklame eller bursdagsbidrag hehe 🙂
    Du kan lese det her: http://tidsfordrivende.com/?p=631 🙂

  28. Tilbaketråkk: Generell oppdatering | Tidsfordrivende

  29. Tilbaketråkk: Konkurransepåminning! « I LOVE COSMETICS

  30. Senest ute ever til å melde meg på, men jeg trodde jeg hadde gjort det allerede…
    http://victoriamakeup.blogg.no/1311691475_konkurranse_hos_tone.html
    Gratulerer så masse på etterskudd 🙂

  31. emilie:) says:

    gratulerer så mye med dagen håper du får en fin dag! : )

  32. Signe says:

    Gratulerer med overstått!
    Jeg deltar med ett lodd 😀
    http://kornetten.blogg.no/1311965991_deltar_i_konkurranse.html

  33. Flowii says:

    1 lodd 🙂

    Skrevet et innlegg om bloggen din her:

    http://flowii.blogg.no/1312128759_ilovecosmetics__konk.html

  34. Tilbaketråkk: Siste konkuranseinnspurt! « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

