PIP: NARS Orgasm

FIN!!!

Jeg bestilte som nevnt denne da HQHair hadde salg, og fikk den i posten idag, 11 dager etterpå. Godt fornøyd med det, altså! (I tillegg fikk jeg en prøve på en øyekrem fra et merke jeg verken har hørt om eller husker navnet på, men det var gøy). Når det gjelder selve produtket har jeg enda ikke prøvd den på (hvorfor det, egentlig…?), men den ser virkelig knallfin ut!

(Men… En ting slo meg, og det er at den var ufattelig mye mindre enn jeg hadde forventet! Er jeg den eneste?)

10 Responses to PIP: NARS Orgasm

  1. Haha, jeg trodde den var kjempestor selv :p Den er veldig fin, ikke bare som blush men også som øyenskygge 😀

  2. Nora says:

    Orgasm er så fiiin 😀 Den er ikke så fryktelig liten egentlig, jeg har hatt min i over et halvt år, og det er fremdeles masse i! Kan faktisk ikke se at den er blitt brukt omtrent 😛

    • Hurra! Og joda, jeg hører jo at den er veldig drøy og sånt, det var bare…. Formen, påenmåte, som var overraskende liten, jeg så for meg at den skulle ligge større i hånda :p

  3. Sunniva says:

    Jeg eelsker min! ❤ Jeg også trodde den var større når jeg bestilte den. Men den holder leeenge fordi. 🙂 Jeg har også hatt min i over et halvt år men det er myyye igjen. 🙂

  4. Shamini says:

    Om du syns blushene deres er små, unngå de single øyenskyggene for de er bittesmå! 🙂

  5. Har lest på flere blogger at etuiet er lite.. men når det varer lenge, såå 😉

Legg igjen en kommentar

