Ny leppestift, neglelakk og mascara

Under det nevnte Lindexbesøket i går tilbød butikken 100 kroner i avslag om man handlet for 400 kroner. Jeg hadde allerede planlagt å kjøpe Beauty Tubes-mascaraen fra L’Oreal (til bruk på jobb) og måtte deretter finne noe gøy å fylle opp resten av 400-kronene med… (For jeg SPARTE jo faktisk penger!!!! På en måte..)

Valget falt på nye farger av produkter jeg allerede er veldig fornøyd med, nemlig IsaDora Jelly Kiss og IsaDora Wide Brush Nail Polish.

 

I tillegg ble det to pakker med bittesmå hårnåler, rett og slett fordi de var så søte! Håper de er gode i tillegg…

4 Responses to Ny leppestift, neglelakk og mascara

  1. Line S says:

    Den leppestiften har jeg! KJempefin!

  2. Pink lemonade er knallfin! 😀

  3. Jeg har en jellykiss, den i knall oransj. Trodde aldri jeg kom til å falle for den trenden, men jammen måtte jeg bare ha den :p

Legg igjen en kommentar

