Hvorfor jeg holder meg unna Max Factor Lipfinity

Slik ser hånda mi ut nå. I dag tidlig var jeg i byen, nærmere bestemt på «nye» Lindex (som ser ut som en wannabe-HM med Lindex-klær, forresten) og lette etter nye leppeprodukter å kaste bort penger på. Jeg var innom alle de fargene i Max Factors Lipfinity (en slags «tint» som man påfører blank glosstift over) som jeg fant interessante, og resultatet ser dere altså ovenfor. I tillegg var det en drøss med swatches av diverse leppestifter fra IsaDora og Maybelline, men de er selvsagt forsvunnet.

Lipfinity derimot, den nekter. Jeg påførte «leppestiftene» rundt 10.30 i formiddag. Nå er klokken 01.45. Siden da har jeg vasket hendene med såpe, med jojobaolje, med mandelolje og med superskrubb (fra badass industrijobb, altså, brukt til å fjerne det verste av det verste innen skitt) og ingenting funker. Nada. Før jeg legger meg kommer jeg til å ty til sprit, og en ny runde med olje (denne gangen baby- eller oliven-), og det BØR funke.

(Og til overskriften….. Når noe sitter SÅ godt på vanlig hud, som vanligvis tåler litt røffere behandling, tør jeg ikke tenke på hva det gjør med lepper…..)

Wish me luck!

OPPDATERT: Jeg fikk det vekk, jeg fikk det vekk! Hva jeg brukte? Neglelakkfjerner…. Galskap.

5 Responses to Hvorfor jeg holder meg unna Max Factor Lipfinity

  1. NML says:

    Skrekk og gru..

  2. Tone says:

    Neglelakkfjerner… Grøss.
    Har vært borti dette produktet for en 7-8 år siden selv. Kan ikke huske at det satt så godt på mine lepper, men skal i alle fall ikke borti det mer nå 😛 Har ikke savnet det heller forsåvidt, jeg synes ikke resultatet ble bra.

  3. Jade says:

    Å, hjelpe meg!! Men prøvde du med sminkefjerner for vannfast sminke?

    • Nope, rett og slett fordi jeg ikke har det! Min mor bruker riktignok Lipfinity, og liker den veldig godt, men hun får fjernet den med babyolje… Mulig jeg hadde uflaks med mandeloljen ellernoe, men jeg er VELDIG, VELDIG skeptisk…

  4. Dette høres virkelig merkelig ut. Kjenner varselbjellene ringer for full hals :p

Legg igjen en kommentar

