PIP: Weleda Everon Lip Balm og koster fra Eco Tools

 

Endelig kom Iherb-pakken jeg har ventet på i snart tre uker nå! Hvorfor det har tatt så fryktelig lang tid spekulerte jeg i grunn ikke i før bror la merke til at det sto Malmö, Sweden på den. Hm…. Jaja, nå er den her, og leppene har en fin tid i møte! I tillegg håper jeg på å finne noen nye kostefavoritter, siden jeg som kjent ikke lengre er spesielt fornøyd med Sigma

 


Bamboo 6 Piece Eye Brush Set og Bamboo 5 Piece Brush Set fra Eco Tools, samt 4 eksemplarer av favorittleppepomaden fra Weleda


6 Piece Eye Brush Set


5 Piece Brush Set (med to bonusbørster: Skråkost og vippekost!)

Erfaringer med Eco Tools, anyone? Jeg har et kit fra før, som inneholder bryn/vippekam, to concealerbørster (det er mulig én er til øyenskygge, men den er så concealer-ish at det fungerer dårlig), ei mappe, blushbørste og skråkost, og er i grunn godt fornøyd med alle børstene!

11 Responses to PIP: Weleda Everon Lip Balm og koster fra Eco Tools

  1. Tone says:

    Åå, jeg venter på pakke fra iHerb jeg også, som ennå ikke har kommet. Så irriterende, det har aldri tatt så lang tid før. Kanskje min også har tatt en svipptur innom Sverige? Hehe 😛

  2. Ingrid Elisabeth says:

    Haha, da jeg leste dette innlegget tenkte jeg på mine egne iherb-pakker som jeg har ventet på i tre uker selv! Så fikk jeg de i dag jeg også, de var for store for postkassen da, men så på bildet på hentelappen at mine også hadde vært innom Sverige. Er det så vanskelig å se forskjell på Mosjøen – Norway og Malmö – Sweden ? 😛 sææært!

    • Sært! :S (Og hva fikk du? :D)

      • Ingrid Elisabeth says:

        Ehm, måtte sjekke Iherb-kontoen min etter hva jeg egentlig bestilte (får jo ikke hentet de ut før i morgen), men det var altså noen badger lip balms, dusjsåpe fra Nature’s Gate og noen pakker med snack bars. Fikk lyst til å bestille eco tools koster, men hvis de sender til Sverige igjen, så ser jeg for meg at jeg allerede har forlatt Mosjøen når de kommer fram 😛

      • Haha, godt å høre at jeg ikke er den eneste som ikke har oversikt over hva som er bestilt….. Hvilke snack bars? Har du prøvd noen du er fornøyde med? Jeg bestilte……. Herregud, jeg husker ikke hva de heter, men det var en gul og brun pakke i alle fall, og de var FÆLE.

  3. Anne says:

    Jeg har Eco Tools børster selv som jeg liker kjempegodt! 🙂 Venter selv på pakke fra Iherb, høres ikke bra ut med 3 ukers leveringstid :/

  4. Spennende med nye koster å prøve ut 😀 Har hatt litt lyst til å bestille elf sine bamboo koster, men det får bli en annen gang.. liker å prøve ut litt forskjellig. Kanskje eg forandrer mening om alle mine supre sigmakoster en gang i fremtiden? 😉 Gleder meg til å høre mer om disse 🙂

  5. Shamini says:

    Jeg har et par sett med Eco Tools koster, men jeg liker dem overhodet ikke. Tror kanskje jeg må finne dem frem og legge dem ut for salg istedet for at de ligger nederst i en skuff og støver ned. 😛 MAC troner fortsatt øverst på favorittlista mi.

    • Æsj, så kjipt! Skjønner likevel at MAC nok er noen hakk bedre, selv om jeg dessverre ikke eier noen selv enda. Men det blir en dag! (Og ja, legg dem ut for salg, det er lurt!)

Legg igjen en kommentar

