PIP: Lipcote

Bestilte denne her for ei tid tilbake, men glemte helt av å fortelle om det. Jaja, nå er den her, og jeg er relativt spent. Jeg har ikke enorme forhåpninger, og etter en kjapp testrunde er jeg rimelig skeptisk, for denne SVIR!!, men det blir spennende å se hva denne kan gjøre for meg.

(Den er forresten en «lip coat» som er ment å forsegle leppeprodukter og holde dem fine for alltid. Nesten.)

4 Responses to PIP: Lipcote

  1. Jade says:

    Spennende! Er vant til at leppestiftene omtrent forsvinner før jeg har tatt dem på. Men at den svir høres jo ikke bra ut? Og de er gjerne veldig uttørrende? Har ørkenlepper fra før :p

    • Nei, jeg er veldig skeptisk angående den sviinga, og ikke minst den potensielle uttørkninga. Ut i fra anmeldelser og MUA virker det som at den er god, men uttørkende, og det står også at man blir «immun» mot sviinga etter noen påføringer. Jeg har derfor tenkt å gi den et par sjanser etterhvert, men tror nok at jeg venter til forsyninga med Everon Lip Balm kommer – sånn i tilfelle! (Også er ikke leppene mine helt gode enda, heller… Dumt å gjøre det verre!)

  2. Johanne says:

    Funker den? 🙂

    • For å være ærlig har jeg aldri fått testet den ordentlig, for den gjør så vanvittig vondt å påføre. Den har en sviende spritfølelse som virker vanvittig uttørkende på mine lepper, dessverre, og det synes jeg ikke at holdbarhet er verdt!

Legg igjen en kommentar

