PIP: MAC e/s Brulé

I innlegget mitt om min «nye» MAC-palett skrev jeg at den hudfargede fra SMH var ønsket erstattet med en tilsvarende en fra MAC. Jeg fikk derfor tips fra Heidi om å kjøpe Brulé, og som sagt, så gjort.. Den kom i posten i går, og selv om jeg (naturlig nok, jeg har jo Inglot) ikke har fått testet den enda ser den foreløpig fin ut. Den virker litt «gråere» i fargen enn det Creme dé Nude gjør, men siden den er en storfavoritt hos mange antar jeg at den vil duge. Paletten ble i alle fall veldig fin med utelukkende MAC-skygger!

5 Responses to PIP: MAC e/s Brulé

  1. Line S says:

    Brule er fin, en av mine favoritter!
    Hvis du vil ha en skygger som er litt mer mot rosa / hud, så kan jeg anbefale Orb. Den er som Painterly paintpot i pudder synes jeg.

  2. Line S says:

    Brule er veldig fin, en av mine favoritter.
    Hvis du synes Brule er for grå, så kan jeg anbefale Orb. Den er som Painterly paintpot i pudder, litt mer mot rosa / hud. Kjempefin den også!

  3. Monica S says:

    MAC-paletten din er nok superfin. Jeg er fryktelig glad i min 15-palette i allefal (som nå er helt full!!)l, har blitt utrolig glad i MAC det siste året. Ønsker meg en firepalette jeg også, bare for å ha de jeg bruker aller mest i 🙂

    • En full 15-palett? 😮 Du er jo gal, kvinne! Neida, det blir nok en sånn en på meg en dag også 😉 (Og jeg anbefaler forøvrig virkelig kvartettene, mine MAC-skygger blir mye oftere brukt når de ligger i en sånn en en i en 15-palett!)

Legg igjen en kommentar

