INGLOT!!!!!!

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Hurra, hurra, hurra! Julaften og bursdag og alt på samme tid! Fargene virker så langt fantastiske, og palettene stødige og fine. I tillegg til palettene kjøpte jeg også to neglelakker, en «overlakk», en leppestift og tre gel linere. Superdag!! Ordentlige bilder av palettene og de andre produktene kommer etterhvert, jeg tror nemlig det er lurt å vente på nykameraet før jeg hiver meg på noe sånt. Nå må jeg løpe, MÅ leke!!!

Forresten, gjett hva som er i den svarte… 😉

 

26 Responses to INGLOT!!!!!!

  1. Anne says:

    Ser sikkelig bra ut! 😀

  2. Du skal være glad du bor langt unna meg! Hihi, du er heldig 🙂

  3. Mette says:

    ååå, så gøy 😀

  4. Rebekka says:

    Så moro! Ser bra ut 😀 Håper du legger ut swatches etterhvert!

  5. Nora says:

    OMG!!!! Misunnelig! 😀 Jeg har så lyst på ALT fra Inglot!!! Lurer spesielt på hvordan gel linerne er! Har du delt med oss hvor mye prisen ble til slutt eller? :S Merker du entusiasmen min forresten?!? 😀 😀 😀

  6. Monica S says:

    Weeeeee!!!!!!! Jeg skjønner godt at du er gira 😀

    Gleder meg til flere bilder (og swatches?)! 🙂

    Nå lurer jeg på, sendte de det direkte til deg eller måtte du sende til venninnen din i USA? Har så lyst på selv. 😛

    • Måtte sende til venninna mi, hurra for henne! Jeg leste et sted (lurer på om det var på Shamini sin blogg?) at Inglot KUNNE sende til Norge, men at frakten var SVINDYR, og veldig ikke verdt det. Veldig synd, egentlig :/

      • Shamini says:

        Det stemmer. Jeg var i kontakt med dem for å bestille direkte til Norge, og fikk beskjed (etter en h*lvetes masse om og men) om at jeg kunne bestille max 3 10-paletter, og frakten alene ville komme på $250. Fullstendig uaktuelt.

      • Holy shitload, det er dyrt…. Hjelpes!

  7. Line S says:

    Who hoo! Så gøy!
    Gleder gleder gleder meg til å lese hva du synes om merket!
    Er jo ikke sååå langt til London…

    …..og der er det Inglot butikk!

    • ….. og VELDIG mye annet! For å si det sånn, jeg vil til London selv om Inglot skulle vist seg å være dårlig :p (Noe jeg foreløpig ikke har inntrykk av, forresten!)

  8. Martina says:

    Ååå, du er heldig! Har selv lyst til å prøve ut det merket! Er også spent på hva prisen ble til slutt :p Heldiggrisen!!! 😀

  9. Jade says:

    Oj, gratulerer med gøy pakke!
    🙂 Gleder meg til swatches og looks! 🙂

  10. Gratulere 🙂 mye fint 🙂 gleder meg til å se swatches og looks 🙂

    jeg lurer på om det som er i den svarte er en premie til en konkurranse? 😛 🙂

  11. Shamini says:

    Gratulerer kjempemasse med herlig pakke i posten! Jeg blir glad av å se bildene, og lysten til å bestille ble ikke akkurat mindre. Tålmodighet er en dyd.. mon tro hvor jeg holdt til når den ble delt ut? 😛 Gleder meg (fortsatt) enormt masse til du legger ut swatches og skriver om dem!

  12. Klatten says:

    Allerede?! Jeg syntes det var i går du snakket om å bestille! Jesus! =P
    Tingene ser jo helt nydelig ut, og jeg gleeeeeder meg til å se mer bilder og å høre mer snakk!!! :D:D:D:D:D

  13. Hei! says:

    Hvordq har du råd til det?? 😮 har du bilde av neglelakkene? 🙂

  14. Tilbaketråkk: Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. I « I LOVE COSMETICS

  15. Tilbaketråkk: Swatches: Inglot Freedom System Eyeshadows vol. II « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

