Ny «innleggsserie»

Siden jeg tidvis har store problemer med manglende kreativitet, i tillegg til å være en forferdelig dårlig blogger når jeg jobber, har jeg stjålet en idé. Offeret er Malin, og innleggstypen «Topp 3» av ditt og datt. (Sminkerelatert, selvfølgelig.) Grunnen til at jeg jeg stjeler (eller låner…?) idéen er at denne type innlegg er fantastiske å forhåndsinnstille, og når jeg endelig får satt meg ned med en lite snev av ork kan jeg ta en drøss med bilder til fremtidige innlegg! (Akkurat som jeg prøvde på idag….. Og mislyktes i. Og videre ble så sur av at jeg bestilte meg speilrefleks. Det ble et dyrt bildeprosjekt..)

Uansett, første innlegg ut blir….. Blush! (Eller rouge. Jeg sier rouge, og skriver blush. Hva gjør dere?)

MEN:

Det kommer riktignok ikke før i morgen, rett og slett fordi jeg må finne tak i bildene jeg ved et uhell presterte å slette litt for kjapt…… Wops.

12 Responses to Ny «innleggsserie»

  1. marlene says:

    Fun fun, jeg er en sucker før topp 3, 5 10 etc. Dette ser jeg absolutt fram i mot 😀

  2. Nora says:

    Haha! Jeg sier også rouge, men skriver blush! 😛 Gleder meg til innleggene 😀

  3. Ååå, slike innlegg er så bra 😀 gleder meg skikkelig til å se dine favoritter!

  4. Line S says:

    Liker også sånn type innlegg.
    Tipper Makeupmekka sin rosebud er på lista 😉

    • Haha, jeg har blitt for forutsigbar…. Neida, for å være ærlig er den faktisk enda oppe til vurdering i konkurranse mot en annen én, så jeg får se hvilken jeg ender opp med av dem 😉

  5. Monica S says:

    Jeg elsker slike innlegg, og kan lett finne på å henge meg med på det 😉 Jeg sier blush nå, men før sa jeg rouge. hehe

  6. Jade says:

    Supert med topp 3/5/10 og andre favoritt-innlegg. Da vet vi andre hva vi skal bestille hvis vi har for mye penger :/

Legg igjen en kommentar

