På vei i posten: Speilreflekskamera!!

HURRA! 🙂 Jeg har gått i evigheter og hatt lyst til å kjøpe meg speilrefleks, men aldri fått somlet meg til det, men i dag tok jeg skrittet. I utgangspunktet var planen et Canon EOS 1100D (deres nye amatørkamera, og en forbedring av EOS 1000D) men siden prisforskjellen var under en tusenlapp, og fordelene mange, ble valget enkelt.

Handlet forresten på NetonNet, og brukte selvsagt KickBack!

Noen som har dette? Er du fornøyd eller misfornøyd? Selv elsker jeg Canon, og er rimelig sikker på at jeg blir superfornøyd med det!

6 Responses to På vei i posten: Speilreflekskamera!!

  1. Airam says:

    Jeg har 500D, og elsker det! Spesielt i kombinasjon med 50mm f/1.8-objektivet mitt ❤

  2. Samme kamera som eg nettopp har kjøpt meg 😀 Er storfornøyd med det, og det visste eg at eg kom til å bli også. Canon er tingen 😀

  3. Monica S says:

    Jeg har faktisk akkurat samme kamera som deg!!!!! 😀 Jeg elsker det, så gled deg. Jeg igjen får blitzen min i dag, hurra for det 🙂

Legg igjen en kommentar

