Konkurranse-innspill søkes!

Jeg vet, jeg vet, to hjelp meg-innlegg på en dag er litt i overkant, men dere får bære over med meg!

Jeg lurer nemlig på noe…..

Hvilke «typer» konkurranser liker dere? Altså, skal jeg gå for en sånn standard, kjedelig anbefal-meg-konkruranse (som jeg egentlig ikke er fan av i det hele tatt), eller vil dere kanskje skrive dikt eller gjøre kreative sminkelooks? Hoppe tau på en fot i x antall timer?

Opplys meg!

25 Responses to Konkurranse-innspill søkes!

  1. siljeto says:

    hm… Jeg er håpløs når det gjelder konkurranser. Jeg eier ikke fantasi på det området, derfor blir det ofte disse kjedelige «anbefal-meg-konkurransene» 😛

    Håper du får noen kreative forslag 🙂

  2. frøken lilla says:

    hva med at vi må skrive en anbefaling av ett produkt?…. også kan du velge den som skriver best? (ikke nødvendigvis mest positivt, men best….) ?

  3. Renate says:

    Looks er gøy!

  4. Hadde vært sååå kult med en sminkekonkurranse! Det tror jeg faktisk jeg aldri har vært borti før :S

  5. Monica S says:

    Jeg synes også sminkelooks høres utrolig gøy ut! 🙂 Jeg vet ikke helt hvilken konkurranse jeg skal kjøre jeg, vil jo at flest mulig skal få bli med. 🙂

  6. Anne says:

    Mange gode forslag her! Syns baade produkt og sminkelook er morsomt!

  7. Ang viss man skal skrive andbefaling av et produkt, og man trekker den som skriver bra. hva med de som melder seg på og har dysleksi og læse og skrive vansker?.

    jeg holder på å planlegger en konkurranse selv, men jeg vetta pokkern hva den skal handle om. blir nok kanskje sånn som den var forje jeg hadde, skriv ett innlegg på bloggen din om konkurransen min.

    sminkelooks hørte morsomt ut + litt vanskelig ut 😛 hehe 🙂

    • Godt poeng, Birgit! Jeg tror kanskje at jeg legger anmeldelseskonkurranse på hylla for denne gangen i alle fall, og heller prøver å finne ut noe annet lurt noe. Heller foreløpig mot sminkelook 😉

    • frøken lilla says:

      tenker ikke på skrivefeil og sånn da, mener at man klarer å formidle en bra anmeldelse…at man klarer å beskrive og forklare ett produkt på en måte som alle kan forstå… det heller ikke alle som klarer å lage sminkelook….. hvis man skal se på det den veien heller, jeg er ingen ekspert med kamera eller klarer å lage looks… og ville derfor heller aldri kunne meldt meg på en slik konkurranse…
      uansett hvordan man ser på det så vil det alltid være mennesker som ikke «kan» bli med i konkurranser…

      ultimate sommerprodukter kan og være en mulighet da… hvor man kommer med sine beste tips

      • Joda, jeg ser absolutt den, men siden jeg (sikkert overraskende, siden jeg har en del skriveleifer) er rimelig norsknazi så tror jeg at det kan bli en veldig vanskelig konkurranse for meg å bedømme, rett og slett fordi jeg (og ja, jeg vet jeg er fæl nå) ikke er noe glad i å lese dårlig norsk.

        Ser også poenget med at ikke alle kan sminke seg og slikt, og skal prøve å finne ut noe som flest mulig kan være med på, men samtidig kommer det jo alltid til å være hindringer for noen. Likte idéen om favorittprodukter og tips, så takk for den 🙂

  8. Maria says:

    Du kan jo ha en konkurranse der man skal lage en sommerlook til øynene. Noe med sola, sjøen, stranda eller gresset kanskje? 😉

  9. Åååh, det hadde vært DØDSgøy med en sminkelook konk! 😀

  10. Maiken says:

    Vet ikke om jeg hadde blitt med på sminkelook-konkurranse, for jeg er rævdårlig å sminke meg, men det hadde vært utrolig gøy å sett alle forslagene. 😀

  11. Marlene says:

    Er ikke så pro å sminke meg, men syns en sminkekonkurranse høres morsomt ut 😀 Syns det er litt kjedlig å må like facebooksider osv for å delta. Gjennom en sminkelook konkurranse får jo vi lesere også være mer aktive 😀

    • Det synes jeg også, det med Facebook altså, og jeg synes i tillegg at det er litt sleipt i tillegg til kjedelig :p Nei, får sette meg ned å komme på noe lurt, kanskje jeg blir mer inspirert til å lage en god konkurransse når jeg sitter med premien i hånda? 🙂

  12. Hei! :) says:

    Jeg foreslår artige og enkle konkurranser som: hvilken neglelakken en har på seg i dag, osv.

  13. Hei! :) says:

    Jeg kommer heller ikke til å delta på looks konkurranser, vet ikke om det er så mange som vil legge ut bilde av seg selv…

  14. Ingrid says:

    Du kan jo feks legge ut et inspirsasjonsbilde, som vi skal lage looks ut i fra 🙂 eller bare ha et «tema».
    Jeg kommer ikke til å være med selv da :p (er ikke så flink at det gjør noe)

  15. Klatten says:

    Wohooo, konkurranse-planer liker vi =D
    Jeg liker også ideen om sminke-konk! Elsker å se folk sine kreative sider uansett faglig nivå ^^
    Du har jo en sminkeblogg, kjære, så jeg liker at konkurransene kan ha noe med det å gjøre 😉

Legg igjen en kommentar

