Siden jeg er en sucker for hypes (og rabattkoder)

NARS Orgasm er nødt til å være den aller mest omtalte blushen på O Store Internett, og siden HQHair har 20% rabatt med koden «FESTIVAL» i disse dager kunne jeg ikke annet enn å slå til. De har i tillegg fri frakt, og totalen endte på 16,4 GBP, eller omtrent 145 norske kroner. Det kan jeg leve med!

Fins her.

12 Responses to Siden jeg er en sucker for hypes (og rabattkoder)

  1. Renate says:

    Ååå, ble fristet nå!

  2. Anne says:

    Jeg har også bestilt meg NARS Orgasm på HQhair! Måtte bare slå til nå når det er 20% 😛

  3. Jeg kjøpte brukt på forumet, gleder meg til den kommer i posten!

  4. amina says:

    Jeg har lyst på Orgasm-Laguna-Albatross (skrivefeil?)-trioen, men har ikke funnet den noen steder…:(

    • Shamini says:

      Sephora er vel butikken som selger denne. Jeg er ikke sikker, men lurer på om den ikke er såkalt «Sephora Exclusive» (ikke skyt meg om jeg tar feil).

      • Shamini says:

        Urk, beklager. Det er en Limited Edition, ikke eksklusiv for Sephora. Om jeg kommer over en nettbutikk som har denne og sender internasjonalt, så skal jeg heller legge igjen en kommentar til.

    • Den kunne jeg også tenkt meg, men siden jeg heller ikke finner den noen steder går jeg for Orgasm alene i stedet.. Lykke til med leting!

  5. Monica S says:

    Jeg har også bestilt meg en blush derfra, Torrid 😉 Gleder meg til den kommer! Tilbud liker vi. 🙂

    Orgasm liker jeg forresten godt, men den er ingen ulitimat favoritt.

    • Den ser så fin ut!! Og altså, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forventer at denne skal bli noen superfavoritt, men det må jo være NOE som gjør at den er så vanvittig populær som den er!

  6. Line S says:

    Jeg liker orgasm! Gled deg til den kommer i postkassa du.
    Jeg holdt på å bestille kremblushen cactus flower fra nars, men klarte å unngå det….

Legg igjen en kommentar

