PIP: Mineralfoundation og MD-skrubb


Verdens beste skrubb i salongstørrelse, og påfyll av ikke-usannsynlig-den-beste-foundationen-for-meg!

(Jeg må bare beklage elendig blogging i det siste (og også i uken fremover), forresten, det er tropevarme her om dagen, i tillegg til mye jobbstyr – så når jeg ikke svetter og sliter på jobb svetter jeg ute i varmen. Jeg regner med det er forståelig, vi nordlendinger må nemlig nyte sommeren når den bestemmer seg for å komme, uavhengig av om det egentlig passer eller ikke ;))

6 Responses to PIP: Mineralfoundation og MD-skrubb

  1. Tone says:

    Jeg er veldig fornøyd meg Lily Lolo – etter å ha brukt Tikei og EM tidligere – og håper du også blir fornøyd! 😀 Dekkevnen er ikke super, men etter at jeg begynte med riktige produkter for min hud og ble flinkere til å prioritere hudpleie så trenger jeg ikke så mye «dekk-og-fiks» i ansiktet lenger heller, så da går det greit for min del. Deilig!

    • Jeg glemte visst å nevne det i innlegget, men det er altså min andre bok med LL, for jeg er veldig fornøyd, ja 🙂 Synes den er superfin på, hadde bære holdbarheten vært litt bedre hadde den vært perfekt!

  2. Maiken says:

    Lily Lolo funker bare ikke på meg… Savner EM. ;(

    Menneh jaeh, nyt finværet så lenge det varer (og kjenner jeg Helgeland rett, så er det over any day now.)

    • Det er fælt å si det men etter alt styret med EM for tiden er jeg nesten glad for at jeg aldri fant min farge og formula der, slik at jeg slipper kjærlighetssorgen over et tapt superprodukt.. Hurra for Lily Lolo, for min del!
      (Og ja, jeg mistenker at finværet forsvinner i løpet av morgendagen allerede, men det går fint, for jeg har helvetesuke på jobb neste uke – og da er det så fælt med finvær :p)

  3. NML says:

    Men du, hvor har du kjøpt MD’en? Og hvor mye ble det totalt? Må snart ha ny tror jeg, så da kan jeg jo kanskje like greit bare fleske til med en stor en? 🙂

Legg igjen en kommentar

