Jeg elsker livet!!

Neida, kanskje ikke direkte kosmetikkrelatert, men jeg er fryktelig glad, og man blir jo pen av å smile, right?

Anywho, dette er den beste dagen på lenge. Ikke bare begynner jeg fast som sommervikar i dag, jeg skal jobbe de to neste ukene sammen med mi fine venninne Maria, og det er i tillegg superfint sommervær. Disse tre faktorene alene er grunn god nok til å kalle den 8. juni for en superdag, men det aller beste er at jeg har fått bekreftet bolig til høsten!! Jeg har fått hybel hos Voll Studentby, fullt møblert og med eget bad. Hurra!

🙂 🙂 🙂 🙂

(I tillegg er Inglot-pakken på vei, og det gjør jo ikke akkurat humøret om dagen verre…….)

15 Responses to Jeg elsker livet!!

  1. Jannicke says:

    Gratulerer med både jobb og hybel! Så du kommer hit til Trondheim? 🙂 Hva skal du studere? Eget bad på en studentby blir nok et stort pluss 🙂

    Åh, jeg har også en super dag i dag! Hadde siste eksamen idag så nå er jeg FRI og kan gjøre det jeg VIL!!, sola skinner, jeg fikk henta naked paletten på posten + en pakke fra feelunique(de har ligget på postkontoret i et par dager) og jeg fikk vite at jeg fikk A på eksamen i personlighetspsykologi i dag ;D

    • Kommer til Trondheim, ja! For å være ærlig er det enda ikke HELT bestemt med det blir mest sannsynlig et år med Jus på Folkeuniversitet for å finne ut om det er noe jeg kan tenke meg…

      Og dagen din høres enda bedre ut enn min, jo, så mye bra :D:D (Og gratulerer med en A, det er jo fantastisk!!!! Flink!!) 😀

  2. Huhei! Skal du flytte til Trondheim? Awesometown 😉

    • Det er planen ja! 🙂 Håper jeg kommer til å trives så godt som jeg tror, for jeg er nemlig veldig glad i Trondheim! Fin by 🙂 Er du derfra eller har du bare havnet der, forresten?

      • Trondheim er en finfin by å bo i, har bodd her i ca 4 år og stortrives 🙂 Voll har fått ekstremt mye skryt, og de kjenner som har bodd/bor der har likt seg godt! Jeg kommer fra et lite høl en halvtime unna, Stjørdal 😛 Hva er det du skal studere da?

      • Så bra!! Og, vel…. Jeg er ikke helt sikker, egentlig. Skal oppdatere når jeg er sikker 😉 (Men vurderer Jus på Folkeuniversitet, så det blir nok det…)

  3. Line S says:

    Gratulerer med mye bra Tone!
    Gøy med eget sted å bo;-)

    Lurer på noe med Inglot bestillingen din; sender de den til Norge eller må pakken din innom en amerikansk adresse?

    • Ja, det blir veldig spennende! (Og litt skummelt….) Inglotpakken må nok (dessverre) innom en amerikansk adresse ja, heldigvis for meg har jeg ei venninne i Ohio som ville oppfylle sminkedrømmen min ♥

  4. Den er faktisk veldig god. Den var på ønskelisten min, og det var ingen skuffelse for å si det sånn. Greit pigmenterte farger som holder godt og er lette å bygge opp 🙂

  5. Nora says:

    SV: Takk 🙂 På brynene brukte jeg kolokrem i fargen askebrun 😀

  6. Kan jeg legge inn en liten edit på forrige kommentar ejg skrev?..
    Problemet er at når jeg swatcher den, så blir fargene superpigmenterte, men med en gang jeg stikker kosten nedi (ja, jeg er typen som swatcher med fingertuppene, men da også kun på det jeg vet jeg skal putte i mitt eget ansikt og ingen andres. blir kvalm av å se alle jentene inne på feks cubus som tester leppestiftene på leppene.. neste gang jeg ser det skal jeg gå bort å si at jeg har mhm you know, uten å vaske fingrene og så tatt på den) så blir den hard som stein. Jeg måtte helt seriøst gnukke kosten hard nedi skyggene for å få litt fargepayoff. Fine farger, men du må jobbe som en helt for å få de på lokket. Ville kjøpt den igjen? Både ja og nei, ja fordi fargene er fine og jeg har alt jeg trenger til mange smokeyeyes, nei fordi jeg må jobbe så masse for å få farge på kosten og jeg vil ikke risikere å ødelegge kostene med tanke på kostnader.
    Shit det ble lang kommentar, og beklager det lange paranteset. Men håper jeg har utdypet litt om hva jeg synes om smokey paletten. Håper du klarer å bestemme deg 🙂

    • Lange kommentarer er helt supert! Og absolutt nyttige kommentarer som dette 🙂 Tusen takk, Victoria, jeg setter pris på at du tar deg tid til å fortelle meg dette! Jeg tror nemlig at jeg nå har bestemt meg, og avgjort at jeg skal la være å kjøpe denne. Jeg mener, jeg venter på ikke mindre 40 Inglot-skygger, så behovet bør nok bli dekket av den pakken….

Legg igjen en kommentar

