PIP: Skinfood Gingko Green BB Cream

Fy faen dette gikk fort. Jeg bestilte denne 2. juni, og hadde den i postkassen i dag, 7. juni. (Og det har nettopp vært helg!!)

Uansett, fikk altså to tuber med denne «BB-kremen» i dag, og har såvidt fått testet den. Førsteintrykket er ikke fantastisk, men greit – fargen passer meg heldigvis noenlunde, og med finishing powder gir den en fin finish. Et par ulemper er at den ikke ser ut til å sitte spesielt godt, og at den er fryktelig blank og klissete uten noen form for pudder over.

2 Responses to PIP: Skinfood Gingko Green BB Cream

  1. Ingrid Elisabeth says:

    Jeg har en fra samme merke som heter Aloe Vera BB Cream, i farge 2 🙂 må ha msf over, men jeg liker at den ikke ser tørr ut på meg, noe foundationer lett gjør..

Legg igjen en kommentar

