Min «nye» MAC-palett

Å kalle denne «ny» er vel strengt tatt ikke annet enn løgn, for paletten har jeg hatt siden september i fjor, men det er altså først nå den er tatt i bruk. Jeg hadde nemlig helt glemt av at jeg eide denne paletten, før jeg akutt kom på det da jeg veltet 15-paletten min i helga….. I stedet for å være nervevrak for å ødelegge den enda mer når jeg bare skal sminke meg kjapt om morgenen kan jeg heller bruke denne søte her, og oppnå akkurat det samme som jeg gjør til hverdags med den store paletten – bare med et mye lavere stressnivå.


Øverst fra venstre: SMH Creme dé Nude, MAC Naked Lunch, MAC Satin Taupe og MAC Espresso.

(Noen som kan tipse meg om ei fin erstatning for SMHs Creme dé Nude fra MAC, forresten?)

One Response to Min «nye» MAC-palett

  1. Tilbaketråkk: PIP: MAC e/s Brulé « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

