Gladnyhet fra Iherb!

Hurra! Dette betyr altså at frakten blir enda billigere for småting under et halvt kilo (sånn ca..), og at også maksgrensen for vekt på det billigste fraktalternativet har steget. Selvfølgelig, de 2 dollarene utgjør ikke enorme forskjeller, men det vil i alle fall for meg gjøre det mye lettere å «gidde» å dele opp pakkene uten å være så himla avhengig av å fylle opp handlekurven til så nærme 200 kr som mulig (Dere må ikke tro at det kun er mine tørre lepper som er grunnen til at jeg har en del leppepomader, altså), og også å kjøpe småting jeg har på ønskelisten når de er inne på lager, i stedet for å vente og vente til flere ting av det jeg på listen er på lager samtidig.

(Og jeg vet at det ikke er spesielt rasjonelt å synes at 11 kroner i frakt er bortimot null, mens 22 kroner betyr noe, men det er nå sånn jeg er konstruert….. Jeg er fan av så billig frakt som mulig!)

(Jeg sendte forresten Inglot en mail for å informere om en mulig bankstreik og derfor potensielt korttrøbbel, men fikk beskjed om at alt er i orden og pakken sendt! :D)

Legg igjen en kommentar

