Dagens tips: Ikke mist øyenskyggepaletter i gulvet

Ja, det var helt min egen feil, men jeg er likevel både sur og nesten trist. Heldigvis ble ingen helt ødelagte, så etter litt rengjøring skal den nok bli brukbar igjen, men det er likevel fryktelig kjipt….. (Og jeg tør ikke tenke på hva jeg hadde følt om alle skyggene var fra MAC, her er kun fire fra MAC og resten fra SMH, så verdien var heldigvi ikke enorm).

13 Responses to Dagens tips: Ikke mist øyenskyggepaletter i gulvet

  1. Skjønner godt at du både er lutt sur og trist. vært borti det selv når det er min feil at ting/prodtuker er blitt ødelagt.

    bra at ingen ble helt ødelagt, og at det ikke var bare mac i den…

  2. Jade says:

    Hiv på litt sprit og press på plass!

  3. frøken lilla says:

    det der er så utrolig kjipt! mistet selv to paletter i gulvet, dagen etter jeg hadde depottet over 30 skygger… heldigvis var det mest nyx, men gikk med noen MUS og 😦

  4. Kjenner følelsen! Det der er utrolig kjipt.. Heldigvis hadde du litt hell i uhell, om man kan si det slik. Siden ikke den ble totalknust 🙂

  5. Elizabeth says:

    Det var da enda godt at det ikke gikk verre med dem, men utrolig kjedelig når slikt skjer :/

  6. Huff, så kjipt! Tror jeg hadde blitt utrolig grinete dersom jeg hadde gjort det selv. Mistet en MAC palett i bakken for enstund siden, og kjente at hjertet nesten hoppet ut av brystkassen da det skjedde, men heldigvis gikk det bra…

  7. Mathilde says:

    Hva står SHM for? Og passer de altså inni mac pallettene?:)

Legg igjen en kommentar

