PIP: Hårdings nr. 1

Jeg skrev her at jeg er pinlig lett å påvirke, og at jeg hev meg på Ebay etter å ha lest et innlegg om HCs nye favorittdings. Jeg angrer ikke!

Fin nok, veldig praktisk, lettvint og lur. Jeg digger’n!

4 Responses to PIP: Hårdings nr. 1

  1. Jannicke says:

    Haha, jeg fikk også min i dag 😀
    Okei, nå skrev du jo faktisk ikke heller at du fikk din i dag, men ;P
    Jeg liker’n jeg også. Ble veldig imponert over at den sitter såpass bra fast og holder seg der på mitt tykke, tykke tunge hår. Og så går det så fort og enkelt å sette den på plass! Thumbs up!
    Kjøpte en i svart og lilla. Tror jeg må ha en i kun svart og en i kun brunt også.

Legg igjen en kommentar

