På vei i posten: Skrubb, børstesett og leppepomade

Siden jeg som tidligere nevnt blir gal av å ha penger tok det ikke lange tida før jeg klikket meg inn på Iherb etter å ha lest et par foruminnlegg om de kostene fra Eco Tools jeg ikke har. De skulle nemlig være mye bedre til øyenskygge enn kostene i det settet jeg har fra før (6 Piece Brush Set), og jeg klikket derfor villig hjem 6 Piece Eye Brush Set. Siden jeg først var der inne la jeg like gjerne til et Bamboo 5 Piece Brush Set, og brukte resten av 200-lappen på favorittleppepomaden min fra Weleda. (Omtale her.)

(Dette er riktignok noen dager siden, så ikke få sjokk over unormalt god leveringstid fra Iherb når PIP-innlegget kommer.)

Idag ble det også litt lett shopping, men denne gangen av noe nødvendig, nemlig påfyll av MD Formulations Face & Body Scrub – og denne gangen i salongstørrelse!

Kjøpt noe gøy i det siste? Eventuelt «the second best thing» – noe nødvendig?

19 Responses to På vei i posten: Skrubb, børstesett og leppepomade

  1. Jannicke says:

    Jeg har det 6 piece eye brush settet fra eco tools og elsker det! 😀
    Veldig gode koster til en utrolig lav penge.

  2. - Lucet - says:

    hvor kjøpte du salongstørrelse? 🙂

  3. Maria Amanda says:

    Nice! Forresten, har du laget noen Sminkesamling ? 🙂
    Klem

  4. Anne says:

    elsker ecotools børstene! 😀

  5. Jade says:

    Jeg kjøpte UD Naked i går :/ Angrer litt. Men bare litt 🙂

  6. - Lucet - says:

    Sv; Via Heidi sitt forum, og Monica (sminkehimmelen) sin blogg 🙂 Har vært innom bloggen din en del, jeg er bare veldig dårlig på og kommentere :p må kanskje forandre på det!

  7. Tonje says:

    Jeg har en rouge-børste fra Eco Tools, liker den veldig godt 🙂 Myk og deilig bust, virker solid, og busten er akkurat passe tett. To tomler opp!

  8. Nora says:

    Himmel, som du kjøper for tiden! Du får kjøpt md sine salongstørrelser på prettyskin4less også, du må bare bestille via mail 🙂

    • Jeg vet, jeg er gal…… *skjemmes* Men nå er det straks kjøpestopp, da! Og ja, jeg har hørt en del bra om P4L, men jeg har også hørt at ganske mange pakker blir stoppet i tollen, rett og slett fordi tollerne begynner å kjenne til butikken?

  9. Hei! :) says:

    Oi, har du vunnet i Lotto eller? 😀

Legg igjen en kommentar

