På vei i posten: Skinfood Ginkgo Green BB Cream

Jeg blir gal av å ha penger….. Greit, jeg har riktignok sett noen bloggere rundt omkring skrive om disse fantastiske BB-kremene (Blemish Balm Cream, visstnok…) fra Asia, og forstått at de skal være litt sånn…. Farget dagkrem-ish, men det er i grunn alt jeg vet. Jeg har aldri følt et utpreget behov for en slik, og jeg finner nesten garantert ikke en med riktig farge.

Likevel havnet jeg på mystisk vis på Ebay, og nå er to slike, i fargen #2, på vei i posten…. Jepp, én til meg og én til en av dere.
(Håper bare at den duger. Kjipt å gi bort noe som er crappy….)

7 Responses to På vei i posten: Skinfood Ginkgo Green BB Cream

  1. ingrid says:

    Åh, har aldri hørt om det der merket. Men kan jo bli spennende å se om det duger, best for deg at du lager en review 😉

  2. Anne says:

    spennende å teste ut nye merker og produkter! har ikke prøvd bb cream før

  3. Renate says:

    Så spennende! Har hørt masse om disse på Youtube. Spent på hva du syns 🙂

  4. Line S says:

    Lurer på hva du synes om denne. Jeg har også tenkt på å kjøpe bb cream, men det er jo en jungel av merker… Hvordan fant du frem til dette merket?

    • Vel, jeg blir som sagt gal når jeg har penger, så for meg holdt det egentlig at én blogg utnevnte denne som favoritt….. Jeg har aldri vært borti verken jenta eller bloggen tidligere, men hun var så glad i den at jeg ble overbevist. At mennesker er forskjellige og foretrekker ulike ting ofret jeg ikke en tanke…

Legg igjen en kommentar

