«Order confirmed!»

HURRA! 😀 😀 😀 😀 😀
(Ja, det er kanskje litt flaut, og fryktelig lite….. Vel…. Fornuftig, å bli så usaklig glad for ei sminkebestilling, men det får gå. Jeg er så glad!!)

Jeg fikk mail nå nylig om totalprisen, og med spørsmål om jeg ønsket og bekrefte, og gal som jeg er gjorde jeg det bare. Det ble riktignok ørlite dyrere enn først planlagt (og det fordi jeg stadig forstørret bestillinga….), men faen, sånt skjer.

Det blir Inglot på meg 😀 😀

12 Responses to «Order confirmed!»

  1. Anne says:

    Gratulerer! Etter alt styret fortjener du virkelig å få inglot sminken din til slutt 😉

    • Tusen takk! Håper bare alt er greit når jeg får den, og at det ikke har blitt gjort noen feil, jeg har nemlig hørt en del kjipt om sånt og kundeservice :/ Menmen, den tid, den sorg, nå er jeg storfornøyd 😀

  2. Åherregud jeg er misunnelig! Gratulerer 😀

  3. Shamini says:

    Gratulerer Tone, det var sannelig på tide. 🙂 Jeg skal legge inn en bestilling online når augusten kommer (og jeg har penger igjen.. etter å ha shoppet meg halvveis bevisstløs i Paris), tenker jeg. Har en venninne i Paris som også vil ha, så da kan vi dele på utgiftene. 🙂 Håper du kommer med et blogginnlegg når du har fått skattene dine!

    • Shamini says:

      Ja.. og så glemte jeg spørre hva du endte opp med? 🙂 Du trenger ikke fortelle detaljer osv., men hvor mange paletter ble det? Har allerede begynt å planlegge en tur til København på sensommeren…… snill kjæreste, serru. Han vet jeg drømmer om Inglot. 😉

    • Ååh, shopping i Paris høres ikke akkurat ille ut det heller 😉 Og tusen takk! Det er veldig godt å endelig ha det «overstått» ja, nå går jeg bare og gleder meg til å få pakke! 😀 Og det kommer selvsagt blogginnlegg, og jeg ser ikke bort fra at det blir mer enn ett 😉

      Bestilte….. En blushpalett, én 20-palett, to 10-paletter og én 5-palettt (som skal gis bort i konkurranse) med øyenskygger, samt én blushpalett og litt annet småsnacks som eyelinere, leppestifter og neglelakk. Puh!! (Det er litt flaut når jeg ser det nedskrevet…..)

      • Shamini says:

        Nei, ikke flaut! Kjempekult! Og dersom du skal ha konkurranse med Inglot som premie, daaaa skal jeg også være med på konkurranse altså. 😉 Gleder meg veldig til å se hva du har shoppet, og ikke minst til å høre hva du syns om alt sammen. Jeg ergrer meg litt over at det ikke finnes Inglot i Paris, men.. de har jo masse annet spennende.

        Igjen, grattis! Håper du har en fin tirsdag ellers. 🙂

      • Okeida, litt kult er det jo 😉 Og ja, det må du!! Jeg gleder meg selv helt enormt til både å få pakken og også å skrive om den, det blir så gøy! (Og det er litt rart at de ikke har Inglot i Paris, ja… Men du finner nok alltids noe å dra Visan for, da ;))

        Tirsdagen min er helt kurant den, håper din er fin! 🙂

Legg igjen en kommentar

