Halvkjipt (men likevel positivt) svar fra Inglot!

Etter å ha sjekket mailen hundrevis av ganger siden jeg sendte av gårde en bestilling dukket endelig svarmailen fra Inglot opp! Det var riktignok ikke den svarmailen jeg forventet, den som skulle si noe a la «Alt er pakket, nå sender vi, takk og hurra!», men det er likevel et svar, og jeg er ett steg nærmere en komplett bestilling. Det er imidlertid én eneste ulempe ved min bestillingsmåte, og det er denne:

Prisene på siden og IRL er altså ikke helt like, og selv om jeg har regnet på det og oppdaget at det ikke utgjør mer enn noen dollar per palett er det litt kjipt, rett og slett fordi jeg allerede har nådd min planlagte, øvre grense for bestillingssum…. Får se hva det blir til, og hva hele totalen ender opp på, og ta det derfra.

Uansett, Inglot BLIR det, helt garantert! 🙂

OPPDATERING: Etter å ha sett etter litt nærmere ser det nesten ut som at det kan bli billigere enn originalt, jo….. Rart. Nei, jeg venter i spenning på svarmail 🙂

6 Responses to Halvkjipt (men likevel positivt) svar fra Inglot!

  1. Jade says:

    Krysser fingrene for at det blir billigere enn du hadde tenkt 🙂
    Gleder meg til review, swatches og looks! 🙂

  2. Manjana says:

    Jeg har alltid hørt at for 10 eller flere øyeskygger, koster det $4.50 per øyeskygge og $5 for paletten, altså $50 totalt. Så jeg tror ikke du får det billigere enn det.

    • Neida, jeg vet det. Det er det som er prisen på nettsiden også, MEN det er litt ulike priser på blushpaletten og på 5-paletten i nettbutikken og i butikken, men siden den ene blir billigere og den andre dyrere veier de liksom opp for hverandre, så det ble rimelig likt 🙂

  3. Klatten says:

    *Venter i spenning*

  4. Line S says:

    Så bra! Håper alt ordner seg!

Legg igjen en kommentar

