Mystisk pakke i posten (fra Heidi…?)

Jeg undret fælt da jeg fant en pakke adressert til meg i postkassen i dag. Den var ikke fra noen nettbutikk, den var fra Norge og jeg kan ikke huske å hverken ha vunnet eller bestilt noe. Etter litt betenkningstid slo det meg at håndskriften var påfallende lik Heidi Øksendals, og at hun nylig annonserte at pakkene fra giveawayen ble sendt ut. MEN…… Jeg har allerede fått en. I mars. Nærmere bestemt den 8. Pakken inneholdt Winterberrypaletten, og jeg var virkelig superfornøyd! Men det gjorde det jo ikke akkurat verre å få enda en, for å si det sånn…… (For den er fra deg, ja, Heidi..?)

Uansett, pakken (som faktisk var adressert til meg, det er derfor jeg klarer å ikke ha «dårlig samvittighet» for å beholde den… For det er greit, ja?) inneholdt følgende:


Gloss fra GloMinerals (i fargen «Blushing»), bronzer og blush fra elf, balm fra Oriflame og øyenskyggetrio fra Gosh.


Tre prøver (Tawny, Lagoon Mist og Chintz Pink Shadow) fra Coastal Scents og en fra Everyday Minerals.


Elf Blush i «Fuchsia fusion».


Elf Cool Bronzer (i «Cool»…).


Gosh Trio Eye Shadow i «TR1 Fudge».

3 Responses to Mystisk pakke i posten (fra Heidi…?)

  1. ingrid says:

    hehe, der var du heldig gitt! 😀

  2. amina says:

    Jeg vil også få «mystisk» pakke i posten… Hehe 🙂 GloMinerals-glossen ser veldig fin ut, blushen også! 🙂

Legg igjen en kommentar

