Hvorfor UDPP hører til på tube….

Endelig har Urban Decay tatt til vettet og permanent endret emballasjen på kultproduktet Primer Potion, og godt er det! I dag bestemte jeg meg nemlig for endelig å åpne de to «tomme» beholderne mine og grave ut siste rest. Du verden, det var rester det….

Jeg begynte med én flaske UDPP i normal størrelse, én i XL-størrelse, ett skjærebrett, en skarp kniv og én tom fullsize øyenskyggeboks fra EM.


Oppkappet normal UDPP.


Rester fra oppkappet, normal UDPP i øyeskyggeboks fra Everyday Minerals – jeg tipper det er en 5-gramsboks.


Oppkappet UDPP XL.


For liten øyenskyggeboks fra EM og erstatterboks på 20g fra Joppa Minerals.


«Litt» rester fra to «tomme» UDPP-flasker. I en boks som rommer 20 g. Og nå er nesten full. Shit.

Derfor, kjære medkosmetikkjunkies, kaster vi ALDRI flasker med UDPP som ikke er oppskjærte og tømte.

12 Responses to Hvorfor UDPP hører til på tube….

  1. Anne says:

    hahaha, mye igjen ja! du har i alle fall nok UDPP for en stund! 😉

  2. Herregud så mye det var igjen 😮

  3. Elizabeth says:

    OMG! Så mye igjen.. og de var liksom «tomme». Sykt 😀

  4. Jade says:

    Huff, jeg får vel heller vurdere å sage opp mine når de går «tomme».

  5. Line S says:

    Det var mye! Tror du den tørker ut i en sånn boks!

    Jeg la inn en altfor stor bestilling på beautybay i går og bestilte bla primer potion sin og original i tube. Gleder meg til å få de!

    • Jepp! Og ja, jeg er redd for uttørking, så jeg skal prøve å få tak i en annen boks, aller helst ei glasskrukke. Men plastboks får duge som midlertidig løsning! Og så herlig, jeg vil også ha Sin-versjonen!! ……..det er bare så mye annet jeg vil ha først :p

  6. Tenk så mye som er igjen når du tror den er tom :O
    Bra den er kommet på tube:)

  7. Maria says:

    Har den i sånn plastboks jeg og, og har hatt det en stund.. Ja, den tørker ut! 😛 Men fullt brukbar likevel, da! haha!

  8. ingrid says:

    wow, der var det masse igjen gitt!

  9. - Lucet - says:

    ååh.. fikk lyst å spise det!

Legg igjen en kommentar

